اخبار
کد خبر : 3182 ۱۳۹۵/۰۷/۱۱   

تبعیت رانندگان سرویس مدارس از نرخ های مصوب ضروری است

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: تبعیت رانندگان سرویس مدارس از نرخ مصوب در استان ضروری است چراکه نرخها با بررسی در کارگروه خاص تصویب شده است.

به گزارش نای قلم، فریدون سیدمصطفوی با اعلام این خبر افزود: کارگروه ماده 18 در استان به موضوع سرویس های مدارس رسیدگی می کند.

وی بیان کرد: از دستگاه های مختلف از جمله استانداری، پلیس راهور، سازمان صنعت معدن و تجارت، سازمان تاکسیرانی، شهرداری ها، شورای شهر، صداو سیما و آموزش و پرورش عضو کارگروه ماده 18هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اضافه کرد: قیمت تعیین شده برای سرویس ها توسط این کارگروه بررسی شده و آموزش و پرورش تعیین نرخ نمی کند.

سید مصطفوی با بیان اینکه 80 درصد دانش آموزان آذربایجان غربی فقط در مدارس دولتی عادی تحصیل می کنند، گفت: همه مدارس امروز از کیفیت آموزشی خوبی برخوردارند و در صورتی که خانواده ها فرزندان را در نزدیکی محل سکونت خود ثبت نام کنند، در اوایل سال تحصیلی تردد مازاد در سطح شهر رخ نمی دهد.

وی از خانواده ها خواست تا اقدام به بستن قرار داد با آژانس های مختلف نکنند و دراین زمینه با مدارس مشورت کنند.

سید مصطفوی با اشاره به مبلغ مصوب برای سرویس ها در استان بیان کرد: ارقام هزینه های سرویس مدارس بیشتر از 10درصد در سال نمی تواند افزایش یابد.

وی اظهار کرد: امسال برای خودروهای سواری 85 هزار تومان، برای ون 75 هزار تومان و مینی بوس 35 هزار تومان اخذ می شود و برای مسیرهای دورتر به ازای هر پنج کیلومتر 5 هزار تومان اضافه می شود.

گفتنی است سال گذشته افزون بر 46 هزار دانش آموز از سرویس مدارس استفاده کرده اند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا