اخبار
کد خبر : 3177 ۱۳۹۵/۰۷/۱۱   

فعالیت‌های کانون به کودکان سکونت‌گاه‌‌های غیررسمی قابل دسترسی باشد

مدیر کل فرهنگی اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: در تلاش هستیم با ارائه خدمات فرهنگی کانون به کودکان سکونت‌گاه‌‌های غیررسمی در حاشیه شهرها فعالیت‌های کانون برای تمام اقشار کودک و نوجوانان قابل دسترسی باشد.

به گزارش نای قلم، هوشنگ عطاپور امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته ملی کودک اظهار کرد: در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کمک می‌گیریم.

 مدیر کل کانون استان هم در این جلسه گفت: بی‌توجهی به حوزه کودک و نوجوان بی‌توجهی به آینده است و توجه به این حوزه اولین راه حل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

جواد زاهدی با اشاره به این‌که امسال با توجه به تقارن هفته ملی کودک با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، رویکرد برنامه‌های هفته ملی کودک عاشورایی است، اظهار کرد: پیش‌بینی برنامه‌های این هفته که هم‌زمان با سراسر کشور از 15 تا 21 مهرماه برگزار می‌شود در دو بخش ستادی و مراکز فرهنگی و هنری ارومیه، شهرستان‌ها و روستاها انجام شده است.

وی با اشاره به شعار ملی این هفته با عنوان« کودکان تشنه‌اند»، افزود: رویکردهای کانون استان در برنامه‌های هفته ملی کودک با سه موضوع ایثار، شجاعت و مقاومت و شهادت مورد طرح قرار گرفته است.

مدیر کل کانون استان اضافه کرد: کانون استان آمادگی دارد تلاش کامل خود را در خصوص ارائه خدمات فرهنگی به کودکان سکونت‌های غیررسمی به کار گیرد.

در این جلسه همچنین مدیران کل و نمایندگان سازمان‌های مختلف نیز آمادگی خود را برای حمایت از اجرای برنامه‌های هفته ملی کودک اعلام کردند. این جلسه با حضور نمایندگان 30 سازمان ظهر روز شنبه 10 مهرماه در سالن کنفرانس استانداری آذربایجان غربی برگزار شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا