اخبار
کد خبر : 3170 ۱۳۹۵/۰۷/۱۰   

حدود ۳۰ درصد دریاچه ارومیه آب دارد

عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی ،اب و منابع طبیعی مجلس از سفرهای دوره چهار ساله کمیسیون کشاورزی مجلس به استان های مختلف کشور برای مشاهده عینی مشکلات کشاورزان خبر داد، گفت: حدود ۳۰ درصد دریاچه ارومیه آب دارد.

به گزارش نای قلم، علی بختیاری در گفت و گویی درباره سفر سه روزه کمیسیون کشاورزی، اب و منابع طبیعی مجلس به استان آذربایجان غربی،گفت: با توجه به بازدید از دریاچه ارومیه از روند احیایی دریاچه ارومیه به طریق مشاهده عینی مطلع شدیم و این در حالی است که در این سفر سه روزه با اعضای ستاد دریاچه ارومیه نشست های مفیدی داشته ایم .

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر در حدود 30 درصد دریاچه ارومیه آب دارد که در مقایسه با سال گذشته وضعیت دریاچه بهتر است، تصریح کرد: مالچ پاشی برای کنترل ریزگردها در اطراف دریاچه ارومیه ایجاد شده است که این امر می تواند در راستای بهبود دریاچه ارومیه امری مناسب تلقی شود.

عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، یادآورشد: آبیاری تحت فشار و نوین برای احیای دریاچه ارومیه اجرایی شده است و از همین رو قرار شد در کمیسیون کشاورزی برای بهبود وضعیت دریاچه ارومیه، مشکلات کشاورزان و دامداران راهکار و پیشنهادهای بهینه ای ترسیم شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا