اخبار
کد خبر : 3166 ۱۳۹۵/۰۷/۰۹   

اتمام روكش آسفالت جاده هاي اطراف اروميه تا پايان سال 96

مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي با بیان اينكه اقدامات قابل توجهي در حوزه ساماندهي راه هاي منتهي به شهر اروميه انجام يافته است، گفت: روكش آسفالت تمامي جاده هاي اطراف شهر اروميه تا پايان سال 96 به پايان می رسد.

به گزارش نای قلم، داريوش نصر در گفت و گویی با تاكيد بر سرعت بخشيدن به روند خدمت رساني به شهروندان و رفع برخي مشكلات موجود در حوزه هاي شهرسازي و راه هاي منتهي به محدوده شهر خواستار تعامل بيش از پيش مجموعه مديريت شهري و اداره كل راه و شهر سازي در راستاي توسعه آذربايجان غربي و علي الخصوص شهر اروميه شدند .

وی بر لزوم هم فكري و تعامل بيش از پيش مجموعه مديريت شهري و اداره كل راه و شهرسازي استان در راستای رفع مشكلات شهر و شهروندان اروميه تاكيد و اظهار کرد: كارشناسان اين اداره كل براي تمام مشكلات موجود در حوزه هاي شهرسازي و راه هاي دسترسي شهر اروميه برنامه هاي مدون و جامعي را ترتيب داده اند كه اين برنامه ها به اقتضای زمان و اولويت بندي هاي به عمل آمده در دستور كار قرار خواهد گرفت.

نصر با تشريح اقدامات انجام شده در بخش هاي توسعه متوازن شهر اروميه و ساماندهي مناطق حاشيه اي و تقليل سكونتگاه هاي غيررسمي، تعيين تكليف پلاك هاي موجود در محدوده كمربندي سبز را از اقدامات مهم اين اداره كل برشمرد و خاطرنشان كرد: بخش هاي دولتي كه در اين محدوده صاحب زمين هستند مي بايست پلاك هاي خود را جهت ساماندهي، حفظ و احيا در اختيار مجموعه مديريت شهري قرار دهند تا روند آزاد سازي و و آماده سازي كمربندي سبز در اطراف شهر اروميه آغاز شود .

اين مقام مسئول در ادامه همدلي مسئولان استاني و استفاده از ظرفيت هاي وزارت راه و شهر سازي را گامي مهم در جهت رفع مشكلات چندين ساله و محروميت زدايي از توسعه استان دانست.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا