اخبار
کد خبر : 3165 ۱۳۹۵/۰۷/۰۹   

آمادگی آذربایجان غربی برای جذب سرمایه گذاران خارجی

نماینده وزیر، مدیرکل و نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی از آمادگی استان برای جذب سرمایه گذاران خارجی خبر داد.

به گزارش نای قلم، داود غفارپور در جلسه‌ای با حضور مسئول دبیرخانه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذار عراقی و هیئت همراه که در محل سالن جلسات مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان و باهدف جذب سرمایه‌های خارجی در آذربایجان‌غربی برگزار شد، با اشاره به وظایف مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان در ارائه خدمات به طیف متقاضیان سرمایه‌گذاری خارجی در استان و حمایت‌های قانونی دولت و مرکز خدمات سرمایه‌گذاری از سرمایه‌گذاران، به تشریح برخی از مفاد قانون تشویق و حمایت سرمایه‌گذاری خارجی پرداخت.

وی ‌توضیحاتی در خصوص مشوق‌ها، خدمات و تسهیلات سرمایه‌گذاری خارجی براساس قانون تشویق و حمایت سرمایه‌گذاری خارجی (FIPPA) و نحوه صدور مجوز سرمایه‌گذاری خارجی ارائه و پس از طرح دیدگاه‌ها و نظرات اعضای حاضر در جلسه، به سؤالات مطروحه در خصوص معافیت‌های مالیاتی و حقوق ورودی ماشین‌آلات و تجهیزات شرکت و ... پاسخ داد.

خوش‌نام سرمایه‌گذار عراقی با اشاره به فعالیت اقتصادی خویش در زمینه تولید رنگ، ابراز امیدواری کرد با راهنمایی‌ها و حمایت‌های دولت جمهوری اسلامی ایران و مخصوصاً این مرکز به‌زودی شاهد شروع فعالیت تولیدی خود در این استان باشیم.

در پایان جلسه بسته سرمایه‌گذاری استان شامل گزارش پتانسیل‌ها و توانمندی‌های استان به تفکیک شهرستان‌های تابعه، پرسش و پاسخ تدوین شده موردنیاز سرمایه‌گذاران خارجی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان و قانون تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی و ... تقدیم سرمایه‌گذار مزبور شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا