اخبار
کد خبر : 3162 ۱۳۹۵/۰۷/۰۷   

داروخانه مدل دانشکده داروسازی ارومیه افتتاح شد

داروخانه مدل دانشکده داروسازی ارومیه با حضور پروفسور علی نخودچی٬ استاد دانشکده داروسازی دانشگاه ساسکس انگلستان٬ رئیس دانشکده داروسازی تبریز٬ رئیس٬ معاون٬ اساتید٬ هیت علمی و دانشجویان دانشکده داروسازی ارومیه افتتاح شد.

 به گزارش نای قلم، امیر حیدری٬ رئیس دانشکده داروسازی ارومیه در حاشیه مراسم افتتاح این داروخانه گفت: این داروخانه به منظور مهارت آموزی و توانمندسازی دانشجویان قبل از ورود به بازار کار ایجاد شده است.

 وی افزود: این داروخانه به دانشجو کمک می کند که در محیطی امن و بدون استرس آموزش های لازم را در رابطه با نحوه ارتباط با بیمار را دریافت کند.

 رئیس دانشکده داروسازی ارومیه بیان کرد: این داروخانه جز مجهزترین داروخانه های کشور است. حیدری از تمام کسانی که برای ایجاد این داروخانه تلاش کرده اند تقدیر و برای دانشجویانی که در این داروخانه کسب مهارت می کنند آرزوی توفیق کرد. دانشجویان در داروخانه مدل مهارت های بالینی فرا می گیرند.

عضو هیت علمی گروه داروسازی بالینی گفت: داروخانه مدل دانشکده داروسازی ارومیه مرکز مهارت های بالینی را به دانشجویان می آموزد.

شیما حتم خانی به تشریح اهداف ایجاد داروخانه مدل دانشکده داروسازی ارومیه پرداخت و اظهار داشت: این داروخانه با هدف ارایه آموزش های لازم در رابطه با نحوه فعالیت دانشجویان داروساز در محیط کار ایجاد شده است.

عضو هیت علمی گروه داروسازی بالینی دانشکده داروسازی ارومیه ضمن قدردانی از ریاست دانشکده و دانشجویان به منظور یاری رسانی در ایجاد داروخانه مدل در این دانشکده، گفت: با توجه به اینکه آموزش پزشکی دچار تغییر و تحول شده است آموزش داروسازی نیز دچار دگرگونی شده و آموزش ها به صورت بیمار محور ارایه می شود.

وی افزود: در داروخانه مدل تلاش شده است تا با ایجاد محیطی امن و بدون اضطراب دانشجویان مهارت های لازم را در زمینه کاری خود کسب و پس از آن به صورت توانمند شده و واقعی وارد بالین شوند. حتم خانی اظهار امیدواری کرد تا دانشجویان پس از یادگیری موارد لازم در داروخانه شهری یا بیمارستانی مشغول به کار شوند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا