اخبار
کد خبر : 3158 ۱۳۹۵/۰۷/۰۷   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

کشف 690 هزار نخ سیگار قاچاق در بار گوجه فرنگی

 فرمانده انتظامی ماکو از کشف 690 هزار نخ سیگار قاچاق خارجی در بار گوجه فرنگی خبر داد.

 به گزارش نای قلم، سرهنگ محمد احمدی در گفت‌وگویی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق بوسیله یک دستگاه وانت مزدا در ورودی شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی خودروی مورد نظر را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه توقیف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیفی 690 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف که به طرز ماهرانه‌ای زیر بار گوجه‌فرنگی جاساز شده بود، کشف شد، برابر اعلام کارشناسان امر ارزش ریالی کالای مکشوفه یک میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی ماکو در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شد.

دستگیری سارق حرفه ای منازل مسکونی در سلماس

 فرمانده انتظامی شهرستان سلماس از دستگیری سارق حرفه ای منازل مسکونی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ حسین رمزی در گفت و گویی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل مسکونی سلماس، ماموران انتظامی شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار داده و به سرعت موضوع را پیگیری کردند.

وی بیان کرد: با تشکیل کارگروه های ویژه و انجام تحقیقات محسوس و نامحسوس بر اساس سرنخ های به دست آمده، سرانجام این سارق حرفه‌ای و محل اختفای اموال سرقتی شناسایی شدند.

 سرهنگ رمزی تصریح کرد: طبق هماهنگی های به عمل آمده با مقام محترم قضایی ماموران انتظامی با انجام عملیات پلیسی این سارق حرفه ای را دستگیر کرده و در بازرسی از محل اختفای وی مقادیر قابل‌توجهی از اشیای مسروقه را کشف و ضبط کردند.

وی خاطرنشان کرد: برابر تحقیقات به عمل آمده، این سارق تاکنون به 24 فقره سرقت از منازل مسکونی سطح شهرستان اعتراف کرده و پس از کشف اموال مسروقه از مخفیگاه وی، پرونده پس از تکمیل و سیر مراحل قانونی برای ارجاع به مقام محترم قضایی تحویل داده شده است.

وی ارزش کالای مکشوفه را 100 میلیون تومان اعلام کرد. فرمانده انتظامی سلماس در پایان علت سرقت از منازل و اماکن خصوصی را عدم توجه صاحبان به موارد ایمنی و غفلت از اقدامات حفاظتی دانست و خاطرنشان کرد: از شهروندان محترم خواهشمندیم حتما به توصیه های ایمنی پلیس هنگام باز و بسته کردن مغازه ها و منازل خود، توجه کنند و با همکاری با پلیس و اطلاع رسانی به موقع هر گونه اقدام مشکوک با تلفن 110، در حفظ امنیت و آرامش جامعه سهیم باشند.

کشف 1500 لیتر سوخت قاچاق در خوی

فرمانده انتظامی خوی از کشف 1500 لیتر سوخت قاچاق در خوی خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ احمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مواد سوختی در خوی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس محل مورد نظر شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی مورد بازرسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خوی تصریح کرد: در بازرسی از محل، یک هزار و 500 لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع نفت سفید کشف شد که در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا