اخبار
کد خبر : 3157 ۱۳۹۵/۰۷/۰۷   

انهدام 9 باند ترانزیت مواد مخدر در آذربایجان غربی+عکس

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: 9 باند ترانزیت مواد مخدر در 45 روز گذشته در آذربایجان غربی شناسایی و متلاشی شد.

به گزارش نای قلم، سردار اصلانی امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از این باندها 570 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط و 17 دستگاه خودروی سبک و سنگین به ارزش ریالی سه میلیارد تومان توقیف شده است.

 وی با اشاره به اینکه قاچاقچیان محموله های مواد مخدر را از شرق کشور به استان انتقال می دادند، تصریح کرد: قاچاقچیان با جاسازی این محموله ها در خودرو، قصد ترانزیت این مواد به مقصد کشورهای یونان، هلند و ایتالیا را داشتند که با هوشیاری پلیس موفق به این کار نشدند.

اصلانی گفت: قاچاقچیان قصد توزیع 54 کیلوگرم از این مواد در سطح استان را داشتند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد شش ماهه اشاره و اظهار کرد: در این بازه زمانی شش تن و 297 کیلوگرم انواع مواد مخدر با افزایش 64 درصدی در مقایسه با مدت زمان سال گذشته کشف و ضبط شده است.

وی از شناسایی و انهدام ۴۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان خبر داد و افزود: در این بازه زمانی 349 نفر قاچاقچی و دو هزار و 93 نفر توزیع کننده خیابانی دستگیر شده است.

 اصلانی از جمع‌آوری سه هزار و 839 معتاد متجاهر از طریق کمپ‌های ماده 15 و 16 در استان خبر داد و افزود: این آمار نسبت به مشابه سال گذشته افزایش 110 درصدی را نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: امسال در مجموع 6 هزار و 281 نفر صرفا در حوزه مواد مخدر، نگهداری، حمل و معتادان متجاهر دستگیر شده‌اند.

برای دیدن تصاویر اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا