اخبار
کد خبر : 3156 ۱۳۹۵/۰۷/۰۷   

حقوق شهروندی در برخی از دستگاه های اجرایی رعایت نمی شود

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: بخشی از حقوق شهروندی مربوط به دستگاه های اجرایی است که در بسیاری از موارد حقوق شهروندی رعایت نمی شود.

به گزارش نای قلم، هوشنگ عطاپور در جلسه اتاق فکر که با عنوان بررسی نحوه برگزاری همایش آموزشی و توجیهی یک روزه با موضوع تاثیر رعایت حقوق شهروندی بر سرمایه اجتماعی در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نارضایتی مردم از دستگاه ها بیشتر به علت اجرا نشدن قوانین و مقررات است.

وی افزود: مشکل ما در ضعف قانون و مقررات نیست بلکه مشکل در اجرا نشدن این قوانین است.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه مقرر شده امسال در خصوص رعایت حقوق شهروندی اقدامات جدی صورت گیرد، از نمایندگان دستگاه های اجرایی و دبیران حقوق شهروندی در ادارات و دستگاه های اجرایی نیز خواست تا کم و کاستی ها و موانع رعایت حقوق شهروندی و همچنین راهکارهای رفع این موانع را احصا و ارائه کنند.

وی یکی از اهداف تشکیل اتاق را بهبود فعالیت ها در حوزه حقوق شهروندی ذکر کرد و به بیان برخی از مصادیق حقوق شهروندی پرداخت و از نمایندگان دستگاه های اجرایی خواست تا مصادیق حقوق شهروندی مرتبط با دستگاه خود و بیشترین فراوانی مراجعه مردم و ارائه خدمات دستگاه های اجرایی را احصا و استخراج کنند تا بدین طریق گام هایی در راستای افزایش کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی مردم برداشته شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا