اخبار
کد خبر : 3149 ۱۳۹۵/۰۷/۰۶   

تدوین کتاب جامع راهنمای سرمایه‌گذاری استان تا پایان امسال

نماینده وزیر و نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی از تهیه و تدوین کتاب جامع راهنمای سرمایه‌گذاری استان تا پایان امسال خبر داد.

 به گزارش نای قلم، داود غفارپور در یازدهمین جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اظهار کرد: امیدوارم با الهام و الگوبرداری از عملکرد سایر استان‌ها و همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی استان این مهم انجام شود.

وی، ایجاد پنجره واحد سرمایه‌گذاری را به استناد ماده 70 قانون برنامه پنجم توسعه، گامی مهم و مؤثر در تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری دانسته و به تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌ها در خصوص تکمیل نواقص اطلاعات واصله در خصوص مجوزها یا خدمات موردنیاز متقاضیان سرمایه‌گذاری، تأکید نمود. تربتی رئیس گروه سرمایه‌گذاری و مسئول دبیرخانه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان مهم‌ترین مشکل سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را عدم اشرافیت به فرآیندها و وجود بروکراسی اداری در سطح کشور و استان عنوان و گزارشی در خصوص نحوه تهیه چارچوب موردنظر جهت تهیه و گردآوری اطلاعات فرآیند ارائه خدمات و مجوز‌های سرمایه‌گذاری، ارائه کرد.

در پایان مقرر شد اطلاعات فرآیندها و خدمات قابل‌ ارائه دستگاه های اجرایی حاضر در جلسه پس از تأیید کتبی و اعلام موارد توسط دستگاه‌های اجرائی مربوطه، در پورتال مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان منتشر و بارگزاری شود.

جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان به‌منظور بحث و بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص اطلاعات فرآیندهای خدماتی و مجوزهای قابل‌ارائه دستگاه‌های اجرایی استان به متقاضیان سرمایه‌گذاری و همچنین درج اطلاعات مزبور در پورتال مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان، با حضور نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌غربی و نمایندگان تام‌الاختیار و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی مرتبط، برگزار شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا