اخبار
کد خبر : 3135 ۱۳۹۵/۰۷/۰۵   

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان خبر داد: اعطای پایان خدمت به نخبگان

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان آذربایجان‌غربی از اعطای پایان خدمت به آن دسته از پژوهشگرانی که به عنوان نخبه معرفی و پروژه های تحقیقاتی از طرف مرکز پژوهش های ناجا را قبول کنند، خبر داد.

 به گزارش نای قلم، سرهنگ اسدالله مالکی امروز در نشست خبری اظهار کرد: اینگونه افراد به مرکز پژوهش های ناجا در تهران باید مراجعه و مراحل آن را پیگیری کنند.

وی همچنین از ارائه کسر خدمت نظام وظیفه برای کسانی که با فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در راستای کارهای تحقیقاتی و پژوهشی همکاری کنند خبر داد و افزود: در صورتی که مشمولان بتوانند پروژه های مدنظر ما را انجام و به سرانجام برسانند، بر اساس ارزیابی های داوران به آنها یک تا شش ماه کسر خدمت اعطا می شود.

مالکی اضافه کرد: در این راستا امسال 10 عنوان مقاله علمی ارسال شده است که تاکنون دو مورد در شورای پژوهشی به تصویب رسیده و مابقی در دست بررسی است.

 وی اولویت های پژوهشی فرماندهی انتظامی استان را در حوزه سرقت، ترافیک، تصادفات، موادمخدر، نزاع و درگیری، جرائم و همگرایی اقوام در آذربایجان غربی عنوان کرد و گفت: از ماموریت‌های این دفتر ارتقای جایگاه علمی پلیس در بین مراکز علمی و دانشگاهی و توسعه فرهنگ تحقیق و پژوهش و دانش محور ساختن سازمان است.

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان آذربایجان‌غربی با اشاره به حمایت از پایان‌نامه‌های دانشگاهی، تصریح کرد: ماموریت بعدی دانش‌محور کردن تصمیم‌گیری‌ها و تعمیم‌سازی‌ها در سطح فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی با تکیه بر نتایج و یافته‌های پژوهشی‌ها و تحقیقات کاربردی است.

مالکی با اشاره به عملکرد دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان، بیان کرد: در راستای عمل به شعار "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" تاکنون سه عنوان کتاب، دو پروژه تحقیقاتی و 25 مقاله بدون هزینه تهیه شده است.

وی همچنین گفت: تاکنون تعداد پنج اختراع دانشجویان و اساتیدی که با نیروی انتظامی استان آذربایجان‌غربی همکاری داشتند به نمایشگاه ایپاس ارسال شده و 300 عنوان تجربه خدمتی نیز بین همکاران منتشر شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا