اخبار
کد خبر : 3134 ۱۳۹۵/۰۷/۰۵   

نگاه نیروی انتظامی آذربایجان غربی به مسائل علمی است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با تاکید بر نگاه ویژه فرماندهی انتظامی استان به مشکلات و مسائل، گفت: نگاهی علمی و تخصصی به آسیب‌های اجتماعی داریم.

به گزارش نای قلم، علی قهرمان در گفت و گوی خبری اظهار کرد: برای انجام کارهای علمی از اساتید دانشگاه، مراکز علمی، رسانه‌ها و تمام بخش‌های نیروی انتظامی استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه همکاری مستمر آموزشی و تحقیقاتی و فناوری پلیس با مراکز دانشگاهی می تواند به پیشرفت علمی ماموریت های پلیسی کمک کند، ادامه داد: ارایه مقالات علمی و پژوهشی در حوزه نظم و امنیت، می تواند در تامین امنیت جامعه نیز موثر باشد.

قهرمان با تاکید بر اینکه پلیس آماده هرگونه همکاری با مراکز علمی و پژوهشی در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی است، گفت: اساتید، مربیان و صاحب نظران مراکز علمی می توانند با ارایه راهکارهای مناسب، کمک یار پلیس در انجام ماموریت های مورد نظر باشند.

وی تاکید کرد: قطعا پلیس به تنهایی قادر به تامین امنیت جامعه نبوده و در تحقق این رسالت بزرگ نیازمند همکاری همه سازمان ها و نهادها می باشد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: در همین راستا نیروی انتظامی استفاده از دیدگاه های صاحب نظران مراکز علمی را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

 وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: فرماندهی انتظامی استان بیشترین تعاملات را با دستگاه‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی، دانشگاهی، عموم مردم و نیز رسانه‌ها دارد.

 قهرمان با اشاره به عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل افزود: نیروی انتظامی شعار امسال را در حوزه های علمی و پژوهشی مدنظر دارد.

به گفته معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، در این زمینه اقداماتی در حوزه علمی و پژوهشی، تالیف و ترجمه کتاب، برگزاری همایش و مشارکت در برگزاری آن و تهیه اطلس با کمترین هزینه و با مشارکت درون سازمانی همکاران به صورت ایثارگرانه انجام شده است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان آذربایجان‌غربی با اشاره به ارائه مشاوره و مددکاری مسائل روان‌شناختی به تعداد 23 هزار و 723 نفر در شش ماهه امسال در استان گفت: خوشبختانه 86.5 درصد از مراجعات منجر به مصالحه شده و بار قضائی ناشی از آن کاسته شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا