اخبار
کد خبر : 3122 ۱۳۹۵/۰۷/۰۳   

روند برگزاری نمایشگاه کتاب ارومیه مطلوب بود

مدیرکل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: روند برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کتاب ارومیه مطلوب بود.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام محمدباقر کریمی در گفت و گوی اختصاصی اظهار کرد: شعار اصلی ما در نمایشگاه کتاب توسعه کیفی بود که تنوع بخش های مختلف و کثرت موضوع موجب شد استقبال مردم بهتر از سال های قبل باشد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب یکی از مهمترین و جامع ترین رویدادهای فرهنگی هر استان است، تصریح کرد: امسال و در یک ارزیابی کلی چهاردهمین نمایشگاه توانست به خوبی پیش رود.

مدیرکل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به صدور بن کارت توسط بانک شهر اظهار کرد: صدور بن کارت ها توسط بانک شهر در رونق بخشیدن به نمایشگاه تاثیرگذار بود به طوری که بن خرید کتاب تا سقف 30 درصد تخفیف در محل نمایشگاه به خریداران داده شد.

 وی تبلیغات محیطی و رادیو و تلویزیونی را نیز در استقبال مردمی بی تاثیر ندانست و اضافه کرد: در راستای اطلاع رسانی و تبلیغات نمایشگاه کتاب، فعالیت های خوبی از طریق رادیو، تلویزیون، تیزر، بنر و شبکه های اجتماعی انجام گرفت که ماحصل آن استقبال خوب مردم در طول برگزاری نمایشگاه بود.

کریمی نقش برگزاری نمایشگاه کتاب ارومیه را در ارتقای سطح فرهنگ عمومی و افزایش مبادلات فرهنگی بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: نمایشگاه کتاب موجب افزایش شاخص‌ مطالعه در میان اقشار مختلف مردم شده و همچنین موجب افزایش انگیزه‌ مولفان و ناشران برای تولید آثاری بهتر و برتر می‌شود.

در نمایشگاه کتاب امسال 135 ناشر مستقل، 107 نمایندگی، 65 ناشر در قالب فروش متمرکز از سراسر کشور و 20 ناشر استانی حضور داشت.

با توجه به تقارن چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب با هفته دفاع مقدس مراسم نقد کتاب‌های«دختر شینا»، «لشکر خوبان»، «نورالدین پسر ایران» و «خط تماس» با حضور مولفان کتب نیز برگزار شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا