اخبار
کد خبر : 3116 ۱۳۹۵/۰۷/۰۲   

پیش بینی افت 10 درجه ای دما و رگبار باران در آذربایجان غربی

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی پیش بینی کرد دمای هوا در نوار شمالی کشور تا 10 درجه کاهش یابد که بیشترین کاهش برای روز یکشنبه چهارم مهر خواهد بود.

 مهدی صابری در گفت و گویی اظهار کرد: امروز در حالی که در اکثر نقاط کشور آسمانی صاف و با حداقل ابر خواهیم داشت شرایط برای نوار شمالی کشور فرق می کند.

وی افزود: استان تحت تاثیر سامانه جوی ناپایداری قرار می گیرد که موجب کاهش دما و وزش تند باد موقتی در سطح استان و رگبار باران و رعد و برق در شمال و روز شنبه در مرکز استان به ویژه در ساعات بعد از ظهر می شود.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی درباره جزئیات وضع هوای استان بیان کرد: روز جمعه نیز هوای استان کمی ابری در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد شدید همراه با گرد و غبار و در شمال استان همراه با رگبار پراکنده و رعد و برق است.

وی افزود: هوای استان در روز شنبه نیز قسمتی ابری در بعد از ظهر توام با افزایش ابر و وزش باد شدید همراه با گرد و غبار و در شمال و مرکز استان توام با رگبار و رعد و برق است.

 رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی اضافه کرد: شهرستان پلدشت با دمای 32 درجه سانتیگراد گرمترین و شهرستان تکاب با پنج درجه سانتیگراد بالای صفر خنکترین شهر استان در 24 ساعت گذشته بودند. وی بیان کرد: دمای هوای مرکز استان نیز بین هشت تا 28 درجه سانتیگراد در نوسان بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا