اخبار
کد خبر : 3114 ۱۳۹۵/۰۷/۰۲   

اجرای 23 برنامه کانون پرورش فکری آذربایجان غربی در هفته دفاع مقدس

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی گفت: کانون استان به مناسبت سی و ششمین سالگرد دوران دفاع مقدس 23 عنوان برنامه در مراکز ثابت و سیار خود به اجرا می گذارد.

به گزارش نای قلم، جواد زاهدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: 28 مرکز ثابت و سیار روستایی و شهری کانون در اجرای این برنامه ها مشارکت دارند.

وی اضافه کرد: برگزاری کارگاه های مختلف نمایش خلاق، نقاشی و ادبی، سفالگری، خوشنویسی، دعوت از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس برای خاطره گویی، معرفی مناطق جنگی استان و استان های هم جوار، قصه گویی، معرفی کتاب و معرفی عملیات های جنگی از جمله برنامه های تدارک دیده شده هستند.

وی بیان کرد: برگزاری مسابقات، نمایش فیلم و کلیپ، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه های عکس، بحث آزاد، دعوت از اساتید ادبیات پایداری و گفت وگو در این زمینه و جمع آوری شعر و قصه های ادبیات پایداری بخشی از برنامه های اجرایی این ایام است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: تمام مراکز ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ارومیه و شهرستان ها فضاسازی مناسب این ایام را انجام می دهند.

وی بیان کرد: کانون استان با افزون بر 60 هزار نفر عضو در صدد توسعه فعالیت های هنری و فرهنگی و کتاب محور در میان دانش آموزان و کودکان و نوجوانان است. زاهدی ادامه داد: کانون به کودکان با ویژگی ها و توانایی های خاص نیز توجه داشته و برنامه هایی در هفته دفاع مقدس برای آنها برگزار می کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا