اخبار
کد خبر : 3110 ۱۳۹۵/۰۷/۰۲   

كانون و آموزش و پرورش هر دو يك پايگاه آموزشي هستند

مديركل كانون آذربايجان‌غربي در اجلاس رؤساي آموزش و پرورش استان كه در اروميه برگزار شد، از كانون و آموزش و پرورش به عنوان يك پايگاه آموزشي نام برد.

به گزارش نای قلم به نقل از روابط عمومي اداره كل كانون پرورش فكري كودكان ونوجوانان استان آذربايجان‌غربي، جواد زاهدي مدير كل كانون استان در اجلاس رؤساي مناطق 24 گانه آموزش و پرورش استان كه در آستانه بازگشایی مدارس در اروميه برگزار شد، اظهار داشت: كانون و آموزش و پرورش از سال گذشته با امضا تفاهم‌نامه‌اي فعاليت مشترك خود را گسترش دادند كه نتايج چشمگيري دربر داشت.

مدير كل كانون استان با اشاره به بازگشايي مدارس گفت: با توجه به اين‌كه مخاطب كانون و آموزش و پرورش دانش‌آموزان هستند به نوعي لازم است اين همكاري را گسترش دهيم.

 زاهدي همچنين اظهار داشت: امسال با توجه به مصادف شدن هفته ملي كودك با ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان امام حسين(ع) و ماه محرم و بعد معنوي برنامه‌ها، خواستار همكاري آموزش و پرورش در اجراي برنامه‌هاي اين هفته كه به صورت مشترك با نهادها و سازمان‌ها برگزار مي‌شود، شد.

مدير كل كانون استان در ادامه با اشاره به اجراي برنامه‌هاي نشاط‌آور، تئاتر و نمايش عروسكي در سالن‌هاي نمايش كانون كه در طول سال برگزار مي‌شود، از رؤساي مناطق 24 گانه استان خواست كه مديران مدارس دانش‌آموزان را به كانون هدايت كنند.

 زاهدي در ادامه با تأكيد بر تقويت تعامل بين‌سازماني و بازگشايي مدارس، گفت: با توجه به نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري به سال« اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل» و توليد كالاهاي ايراني از سوي كانون در صدد هستيم نمايشگاه‌هاي فروش محصولات را با همكاري آموزش و پرورش بيش از پيش سامان دهيم تا دانش‌آموزان بتوانند از اين كالاها استفاده كنند و بتوان از اين طريق به هدف ترويج فرهنگ ايراني اسلامي رسيد.

مدير كل كانون استان با اشاره به گستره فعاليت كانون زبان ايران در آذربايجان‌غربي و نياز به راه‌اندازي مراكز آموزشي جديد كانون زبان در برخي از شهرها به منظور آموزش زبان‌هاي خارجي، نقش آموزش و پرورش و همراهي آن را در اين مسير مهم عنوان كرد.

 زاهدي در ادامه اظهار اميدواري كرد كه با يك تعامل سازمنده در جهت ارتقاء فعاليت‌هاي كانون و آموزش و پرورش كه يك پايگاه آموزشي مشترك هستند، قدم برداريم.

 فريدون سيدمصطفوي مدير كل آموزش و پرورش استان نيز با تأكيد بر اين‌كه همراهي و هم‌دلي بين كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان و آموزش و پرورش زمينه توسعه مفاهيم آموزشي و تربيتي را گسترش مي‌دهد، از مديران مناطق و نواحي 24 گانه استان خواست به عنوان يك مسئول آموزشي و پرورشي به اين امر مهم توجه ويژه داشته باشند.

 انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا