اخبار
کد خبر : 3108 ۱۳۹۵/۰۷/۰۱   

شهرداری زنوز از کیمیا علیزاده زنوزی تجلیل کرد

مراسم تجلیل از کیمیا علیزاده زنوزی؛ اولین بانوی المپیکی کشور به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر زنوز در محل میدان اصلی شهر زنوز برگزار شد.

 به گزارش نای قلم، معاون استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم با اشاره به میزان اعتبارات اختصاص یافته به شهر زنوز، اظهار کرد: برای شهر زنوز از محل تملک دارای سرمایه ای نزدیک به دو میلیارد تومان برای پایاب سد زنوز تخصیص داده شده است که 50 درصد آن در اول کار و بقیه در اتمام پروژه تخصیص می یابد.

علیار راستگو با اشاره به ناحیه صنعتی زنوز، افزود: مبلغ ۸۵۰ میلیون تومان برای زیر ساخت ناحیه صنعتی زنوز اختصاص داده شده که این کارخانه با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان و اشتغال زایی ۳۵۰ نفر فقط در فاز اول از بزرگترین کارخانه های شمالغرب کشور خواهد بود.

وی گفت: کارخانه الیاف شیشه از بزرگترین آرزوهای مردم منطقه بود که فاز اول این کارخانه در برنامه زمانی ۲۴ ماهه به اتمام می رسد.

راستگو همچنین ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در سایه جان فشانی و ایثارگری شهدا، جانبازان و آزادگان در آرامش و امنیت هستیم.

شهردار زنوز نیز در این مراسم با قدردانی از همت و اراده تاریخ ساز این تکواندو کار گفت: افتخار آفرینی کیمیا با بالا بردن اعتماد به نفس بانوان ثابت کرد که همه بانوان این سرزمین می توانند نقش پررنگی در عرصه های مختلف داشته باشند.

جبار فرجی افزود: افتخارآفرینی بانوان ورزشکار در عرصه های بین المللی پیام نشاط و صلابت اجتماعی را در عین تکریم اصول و شعائر دینی گوشزد می کند.

وی افزود: امروز کیمیا علیزاده برای دختران دانش آموز و زنان به یک الگو تبدیل شده است زیرا با افتخاری که او در المپیک به دست آورده بستر تلاش و حضور بانوان در عرصه ورزش فراهم تر می شود.

فرجی اضافه کرد: کسب عنوان سوم المپیک در چنین سن و سالی، قطعا مقدمه ارزشمندی برای عناوین و افتخارات درخشان تر خواهد بود.

در ادامه مراسم تجلیل از اولین بانوی مدال آور المپیکی کشور کیمیا علیزاده زنوزی رسما عضو سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر شد.

علیزاده با استقبال از عضویت در هلال احمر برای همکاری در کارهای عام المنفعه و بشر دوستانه اعلام آمادگی کرد.

در ادامه این مراسم که با ویژه برنامه های متنوعی همراه بود معاون استاندار آذربایجان شرقی به همراه نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی و شهردار زنوز از افتخارآفرینی کیمیا علیزاده با اهدا جوایزی تجلیل شد.

کیمیا علیزاده تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم تیم بانوان کشورمان در بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو بود که با کسب نشان برنز نام خود را برای همیشه در تاریخ ورزش کشورمان به عنوان اولین بانوی مدال آور المپیکی ثبت کرد.

 انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا