Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 3099 ۱۳۹۵/۰۶/۳۰   

بهره برداري از دو هزار واحد مسكن مهر در آذربايجان غربي

مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي گفت: دو هزار و 78 واحد مسكن مهر در شهرهاي مختلف آذربايجان غربي به صورت نمادين در تعاوني مسكن مهر محلي شماره 17 گلمان اروميه به بهره برداري رسيد.

به گزارش نای قلم، داريوش نصر در مراسم بهره برداري از دو هزار واحد مسكن مهر گفت: از مجموع 53 هزار واحد مسكن مهر آذربايجان غربي تا به امروز 37 هزار و 500 واحد به متقاضيات تحويل داده شده است.

وی با اعلام اينكه پرونده مسكن مهر آذربايجان غربي در نيمه اول سال آينده مختومه مي شود، تصريح كرد: 9 هزار واحد مسكن مهر تا پايان امسال با حمايت مديريت كلان استان و همكاري دستگاه هاي اجرايي افتتاح می شود.

بهره برداري از يك ميليون و 765 هزار واحد مسكن مهر در كشور

مجري ويژه و قائم مقام وزير راه و شهرسازي در طرح مسكن مهر هم با بيان اينكه از مجموع 2 ميليون و 215 هزار واحد مسكن مهر در كشور تا به امروز يك ميليون و 765 هزار واحد به بهره برداري رسيده است اظهارداشت: در صورتي كه مصوبات دولت در خصوص تسريع در روند تكميل پروژه مسكن مهر عملياتي شود اين آمار تا پايان سالجاري به دو ميليون واحد مسكن مي رسد.

احمد اصغري مهرآبادي در مراسم بهره برداري از دو هزار و 78 واحد مسكن مهر در آذربايجان غربي با تاكيد براينكه تامين اراضي موردنياز براي اجراي پروژه هاي مسكن مهر در چارچوب وظايف وزارت راه و شهرسازي بوده است، متذكر شد: هئت مديره تعاوني ها بايد پيگير حل و فصل مشكلات و موانع پيشرفت پروژه هاي مسكن مهر باشند.

وي يادآور شد: وزارت راه و شهرسازي به منظور رفاه و آسايش ساكنان مساكن مهر با استفاده از منابع داخلي اقدام به احداث مراكز خدماتي و آمورشي در محدوده سايتهاي مسكن مهر كرده است.

مهرآبادي افزود: از مجموع 477 باب مدرسه 200 باب، از مجموع 450 باب مسجد 240 باب و از مجموع 57 باب پاسگاه انتظامي 25 باب به بهره برداري رسيده و پيش بيني مي شود مابقي نيز به موازات اتمام پروژه هاي مسكن مهر به بهره برداري برسد.

مجري ويژه و قائم مقام وزير راه و شهرسازي در طرح مسكن مهر در ادامه خاطرنشان كرد: در حال حاضر 150 هزار واحد مسكن مهر در سطح كشور آماده بهره برداري است كه در صورت تامين زيرساخت هاي لازم از سوي وزارت نيرو افتتاح و تحويل متقاضيان خواهد شد.

مساحت مفيد مساكن مهر 64 واحدي تعاوني مسكن مهر محلي شماره 17 گلمان اروميه 80 مترمربع بوده و 300 ميليون ريال آورده اعضاي تعاوني مسكن مهر و 300 ميليون ريال تسهيلات بانكي اعطا شده است.

مراسم بهره برداري از دو هزار و 78 واحد مسكن مهر در شهرهاي مختلف آذربايجان غربي به صورت نمادين در 64 واحدي تعاوني مسكن مهر محلي شماره 17 گلمان اروميه با حضور مجري ويژه و قائم مقام وزير راه و شهرسازي در طرح مسكن مهر، مديركل راه و شهرسازي استان، نادر قاضي پور؛ نماينده مردم شهرستان اروميه در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار شهرستان اروميه و جمعي از مديران استاني برگزار شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا