اخبار
کد خبر : 3082 ۱۳۹۵/۰۶/۲۶   

چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه خبر داد

به گزارش نای قلم، حجت‌الاسلام محمد باقر کریمی در گفت و گویی اظهار کرد: این نمایشگاه از ٢٨ شهریور تا ٢ مهرماه میزبان علاقه‌مندان خواهد بود .

وی افزود:‌ سیصد و هشتمین نمایشگاه کتاب استانی و چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه ٢٨ شهریورماه جاری، همزمان با بازگشاییی مدارس و بزرگداشت هفته دفاع مقدس در محل مجتمع فرهنگی هنری ارومیه افتتاح می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه رأس ساعت ١٠ صبح روز یکشنبه، ٢٨ شهریورماه با حضور ده‌ها ناشر از سراسر کشور برگزار می‌شود.

 وی از حضور ١٣٥ ناشر به صورت مستقل در قالب این نمایشگاه خبر داد و افزود:‌ علاوه بر این به ١٠٧ ناشر نیز نمایندگی برای شرکت در نمایشگاه داده شده و ٦٥ ناشر نیز از سراسر کشور در قالب فروش متمرکز در این نمایشگاه حضور می‌یابند.

کریمی تعداد ناشران استانی شرکت‌کننده در این نمایشگاه را ٢٠ ناشر عنوان کرد و گفت: ١٧٠ غرفه کتاب در قالب این نمایشگاه برپا می‌شود که غرفه‌های جنبی نیز در حوزه اعتیاد، احیای امر به معروف و نهی از منکر و دفاع مقدس در حاشیه این نمایشگاه برپا می‌شود.

وی ساعات بازدید از این نمایشگاه را ٩ تا ١٣ و ١٦ تا ٢٠ عنوان کرد و افزود: شرکت برای عموم شهروندان و علاقه‌مندان آزاد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اعلام اینکه بن‌کارت‌های خرید کتاب در محل نمایشگاه برای متقاضیان ارائه خواهد شد، گفت: افراد می‌توانند با دریافت این بن‌کارت‌ها از ٣٠ تا ٥٠ درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا