اخبار
کد خبر : 3074 ۱۳۹۵/۰۶/۲۴   

جریانات سیاسی مخالف دولت از حاشیه سازی ها پرهیز کنند

یک فعال سیاسی گفت: جریانات سیاسی مخالف دولت باید به نفع مردم از حاشیه سازی برای دولت پرهیز کنند تا دولت بدون دغدغه در یک سال پایانی خدمت رسانی وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.

به گزارش نای قلم، نوذر شفیعی در گفت و گویی اظهار کرد: دولت در یک سال باقی مانده از عمر خود کمتر تحت تاثیر جوسازی ها و فضاسازی ها قرار نگیرد و اولویت کار خود را ادامه خدمتگزاری به مردم قرار دهد.

وی با بیان اینکه امروز مردم کمتر به جناح‌های سیاسی اهمیت می‌دهند، افزود: مردم به کسانی اهمیت می‌دهند که برایشان خدمتی ارائه دهد، بنابراین دولت باید بداند خدماتی که ارائه می‌دهد مبنای قضاوت مردم است.

شفیعی با بیان اینکه بروز حواشی در ماه های نزدیک به انتخابات برای دولت امری طبیعی است و فقط مربوط به این دولت نیست، افزود: طبیعی است دولت برای خنثی کردن حواشی، اقداماتی را انجام دهد، همان طور که در موضوع حقوق های غیرمتعارف با جدیت و قاطعیت با افرادی که مرتکب خطا شدند برخورد کرد، چون نباید یک کشور را فدای چند نفر کرد.

وی گفت: مردم باید ببینند دولت ضمن ارائه خدمات عمومی به بسیاری مسائل شبه انگیز توجه و در چارچوب مبارزه با فساد با این موارد برخورد می‌کند.

شفیعی با بیان اینکه از اولویت ها و خطوط اصلی که در یک سال باقی مانده باید در دستور کار دولت قرار گیرد، تثبیت وضعیت اقتصادی، پایین آوردن تورم، ایجاد اشتغال و تقویت دیپلماسی خارجی با قدرت و قاطعیت هر چه بیشتر است، تصریح کرد: دولت با تاثیرگذاری در این عرصه ها از طرفی می تواند برای مردم و نظام خیر آورد و از طرف دیگر با ایجاد تاثیرات مثبت در جامعه، در انتخابات از آن بهره خواهد گرفت.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه تمرکز جریانات سیاسی باید بر مردم باشد، اظهار کرد: کمتر کشوری است که مردم آن به رغم ناملایمات اقتصادی محکم پشت نظام و دولت خود بایستد ، پس باید قدر این مردم را دانست و گروه‌های سیاسی بیش از آنکه در پی کسب و حفظ قدرت باشند باید اولویت اولشان خدمت به مردم باشد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا