اخبار
کد خبر : 3053 ۱۳۹۵/۰۶/۲۱   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

ماموران قلابی در ارومیه دستگیر شدند

دو متخلف مامورنما در شهرستان ارومیه دستگیر شدند.

سرهنگ علی قهرمان، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت:درپی شکایات شهروندان ارومیه ای مبنی بر اخاذی دو مامور نما از صنوف شهرستان،تیمی از ماموران مجرب پلیس جهت رسیدگی به این پرونده تشکیل شد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه از شاکیان پرونده ، مشخص شد دو مرد جوان بعنوان ماموران اطلاعات از شهروندان اخاذی می کردند.

 این مقام انتظامی تصریح کرد:ماموران پس از بررسی دقیق اظهارات شاکیان با استفاده از بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار دو نفر متهم را شناسای و پس از کسب مجوز قضائی طی یک عملیات ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

قهرمان ادامه داد: متهمان در بازجویی های پلیسی منکر جرائم خود بودند اما در مواجه با شکات و ادله و مدارک موجود به 9 فقره اخاذی با کمک و همدستی همدیگر اعتراف کردند؛متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضائی شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد:ماموران هنگام انجام ماموریت ملزم به همراه داشتن کارت شناسایی بوده و در صورت درخواست مردم آن را ارائه کنند؛در صورت عدم ارائه کارت از طرف پلیس ، شهروندان با پلیس 110 تماس بگیرند.

کشف 4500 لیتر سوخت قاچاق در خوی

فرمانده انتظامی خوی از کشف 4 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق در خوی خبر داد.

سرهنگ اسفندیار احمدی در جمع خبرنگاران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مواد سوختی در خوی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، محل مورد نظر شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی مورد بازرسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خوی تصریح کرد:در بازرسی از محل، 4 هزار و 500 لیتر مواد سوختی نفت سفید کشف شد که در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضائی شد.

توقیف خودروی سمند با 47 میلیون ریال خلافی در ارومیه

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از توقیف خودروی سمند با 47 میلیون ریال خلافی در ارومیه خبر داد.

سرهنگ علی سعیدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس راهور ارومیه حین گشت زنی در سطح شهرستان، یک دستگاه خودروی سمند را به علت ارتکاب تخلفات متوقف کردند.

وی گفت: در استعلام صورت گرفته از سوابق خودرو مشخص شد که مبلغ 47 میلیون و 150 هزار ریال جریمه پرداخت نشده است که با روشن شدن این امر، خودرو به منظور پرداخت جریمه و سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

پنج کیلوگرم تریاک در میاندوآب کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب گفت: پنج کیلوگرم تریاک با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسن شیخ نژاد اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر در یکی از مناطق میاندوآب و منزل شخصی فردی معلوم، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: پس از اقدامات پلیسی و بازرسی منزل فرد مورد نظر، مقدار پنج کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

شیخ نژاد بیان کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر شده و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب اضافه کرد: از ابتدای سالجاری مقدار 77 کیلوگرم مواد مخدر با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی این شهرستان کشف شده و 175 نفر توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شده اند.

وی با بیان این که در پنج ماه سالجاری میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است، افزود: همچنین 269 نفر معتاد جمع آوری و تحویل کمپ های ترک اعتیاد شده و 17 دستگاه خودرو نیز در این ارتباط توقیف شده است.

سرهنگ شیخ نژاد از مردم خواست پلیس را در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی یاری کنند و هرگونه اخبار در این خصوص را به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

شهرستان میاندوآب با بیش از 260 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا