اخبار
کد خبر : 3043 ۱۳۹۵/۰۶/۱۷   

مسابقه خوشه برتر در ارومیه برگزار می شود

مدیر اجرایی چهارمین جشنواره انگور از برگزاری مسابقه خوشه برتر کشاورزان و باغداران شهرهای انگورخیز آذربایجان غربی در چهارمین جشنواره انگور خبر داد.

به گزارش نای قلم، ناصر رکاب با بیان اینکه دنیای انگوربه همان اندازه که برای ما شناخته شده به همان اندازه نیز ناشناخته مانده است، گفت: انگور دنیایی از تنوع و رنگ  است، که جشنواره انگور فرصت مغتنمی برای شناخت اسرار و عجایب این میوه ناشناخته است.

وی افزود: در این راستا شهرداری ارومیه برنامه های جانبی و متنوعی را در جشنواره انگور جهت شناساندن اسرار و عجایب این میوه ناشناخته برگزار می کند که یکی از این برنامه ها در جشنواره انگور امسال برگزاری مسابقه عجیب ترین و بزرگترین خوشه انگور است .

مدیر اجرایی چهارمین جشنواره انگور گفت: کلیه باغداران و انگورکاران می توانند خوشه های انگور خود را جهت شرکت در مسابقه به شهرداری ارومیه در محل برگزاری جشنواره (دهکده ساحلی چی چست) از مورخه 24 لغایت 29 شهریورماه از ساعت 10 تا 12 شب تحویل دهند .

وی  افزود: به 5 نفز از شرکت کنندگان که بزرگ ترین و عجیب ترین خوشه انگور را  تحویل دهند با رای هیات داوران جوایز نفیسی اهدا می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا