Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 3036 ۱۳۹۵/۰۶/۱۵   

بادبادک‌ها بر فراز دریاچه ارومیه به پرواز درمی آیند

مدیر اجرایی چهارمین جشنواره انگور گفت: همزمان با چهارمین جشنواره انگور، بادبادک‌ها بر فراز دریاچه ارومیه با هدف حمایت از دریاچه ارومیه و صرفه جویی در مصرف آب به پرواز درمی آیند.

به گزارش ناي قلم، ناصر رکاب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اجرای مسابقه پرواز بادبادک‌ها می‌تواند طرحی مناسب برای حضور فعال کودکان در جشنواره انگور باشد، تاکید کرد: افزایش برنامه های فرهنگی یکی از راه حل‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی است، به همین منظور مسابقه بادبادک‌ها با عنوان “پروانه های آبی”در 24 شهریور ماه همزمان با چهارمین جشنواره انگور برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقه‌ی بادبادک‌ها می‌تواند نماد خوب فرهنگی برای اطلاع رسانی کمبود آب در کشور و حمایت از دریاچه‌ی ارومیه باشد که با همیاری کودکان و والدین آنان در دهکده ساحلی چی چست برگزار می‌شود.

رکاب با اشاره به عنوان مسابقه پرواز بادبادک‌ها با نام پروانه های آبی، گفت: عمر پروانه‌ها کوتاه است و پروانه های ایران نیز در معرض انقراض هستند و منابع آبی کشور هم در وضعیت مشابهی قرار دارند، به همین دلیل نام پروانه های آبی می‌تواند تداعی کننده خوبی برای برنامه باشد.

 وی هدف از اجرای این برنامه را ایجاد شور و نشاط اجتماعی، حمایت از دریاچه ارومیه و فرهنگ سازی مصرف درست آب عنوان کرد و از شرکت کنندگان درخواست کرد که بادبادک‌های خود را به شکل پروانه و آبی رنگ و با پیام‌هایی در مورد کمبود و صرفه جویی در مصرف آب بسازند.

چهارمین جشنواره انگور از 23 الی 30 شهریور در دهکده ساحلی چی چست ارومیه برگزار می‌شود.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا