اخبار
کد خبر : 3032 ۱۳۹۵/۰۶/۱۴   

امسال نیز کلاس بدون معلم نخواهیم داشت

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: امسال در روز سوم مهرماه که زنگ مدارس نواخته می شود، کلاس بدون معلمی نخواهیم داشت.

به گزارش نای قلم، فریدون سیدمصطفوی در جلسه هم اندیشی معاونان آموزش ابتدایی و متوسطه آذربایجان غربی در ارومیه اظهار کرد: این نهاد اقدامات شایسته ای در راستای پوشش تحصیلی، بازماندگان از تحصیل، تدارک و آماده سازی کلاس ها دارد که به علت انعکاس خبری ضعیف مغفول می ماند.

سیدمصطفوی اضافه کرد: اقدامات و فعالیت ها در آستانه مهرماه باید منعکس شود تا در حق آموزش و پرورش اجحاف نشود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: هم اکنون تعامل مطلوبی با نمایندگان مجلس در استان برای انعکاس مشکلات داریم و باید این تعامل افزایش یابد.

وی با اشاره به اهمیت مقطع ابتدایی در نظام آموزشی کشور گفت: مقطع ابتدایی و به ویژه پایه اول مهمترین زمینه کاری و زیربنای آموزش و پرورش در امر تعلیم و تربیت است.

وی بیان کرد: در صورت توجه به این پایه، اغلب مشکلات آموزشی استان رفع می شود و کار برای معلمان مقاطع بعد تسهیل خواهد شد.

سیدمصطفوی با اشاره به دوری از سیاسی کاری و احترام به فرهنگیان و ارباب رجوع افزود: نیروهای آموزش و پرورش باید به دور از سیاسی کاری باشند چرا که آنها نیروهای عملیاتی بوده و باید زیر نظر روسای ادارات کار کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به پروژه مهر نیز اظهار کرد: در روز سوم مهرماه که زنگ مدارس نواخته می شود، کلاس بدون معلمی نخواهیم داشت.

وی در خصوص بازماندگان از تحصیل نیز اظهار کرد: سال قبل هشت هزار نفر بازمانده از تحصیل در استان شناسایی شد.

سیدمصطفوی بیان کرد: لازم است تا مدیران مدارس موضوع بازماندگان از تحصیل را به ویژه در مناطق روستایی مورد توجه قرار دهند.

وی درباره کلاس های پیش دبستانی ویژه مناطق دو زبانه نیز اظهار کرد: امسال اعتبار خوبی در اختیار ما گذاشته شده و سه زبان ترکی آذری، کردی و ترکی استانبولی آموزش داده می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا