اخبار
کد خبر : 3029 ۱۳۹۵/۰۶/۱۳   

پایان مسابقات والیبال دهستان های بخش مرکزی ارومیه با قهرمانی تیم دول

نخستین دوره مسابقات والیبال دهستان های بخش مرکزی ارومیه با قهرمانی تیم والیبال دهستان دول به پایان رسید.

به گزارش نای قلم، نخستین دوره مسابقات والیبال دهستان های بخش مرکزی ارومیه با حضور 10 تیم به مناسبت هفته دولت و به مدت هشت روز در سالن ورزشی بالانج برگزار شد.

این مسابقات به صورت دوره ای و در دو گروه پنج تیمی انجام و از هر گروه دو تیم به مرحله یک چهارم و ضربدری راه یافتند که تیم های باراندوز و دهستان دول با غلبه بر حریفان به مرحله پایانی راه یافتند.

در روز پایانی که به شکل باشکوهی برگزار شد، تیم شایسته دهستان دول با نتیجه سه بر صفر(25-20)(25-22)(25-15) برحریف فینالیست خود باراندوز پیروز شد و به مقام نخست دست یافت، ضمن اینکه جوانان دهستان روضه چای در جایگاه سوم این دوره قرار گرفتند.

- در بیست و چهار مسابقه این دوره (اکبر شرقی، سجادآقایی، افشین چراغی، محمدباکلام)به خوبی کار قضاوت را انجام دادند و پزشک یار مسابقات برعهده اروج زاده بود.

- در امر مطلوبتر مسابقات (اداره کل ورزش وجوانان،هیات والیبال، هیات پزشکی، استان وارومیه) و شورای اسلامی، شوراهای اسلامی و دهیاری های بخش مرکزی، تولکان، مسئولان سالن ورزشی بالانج، نیروی های بسیج و انتظامی همکاری خوبی با متولی مسابقات برعهده داشتند.

مهندس امیرستوده فر بخشداربخش مرکزی ارومیه بامساعدت وحمایت وعلاقمندی خوب متولی ودرراس اموربه همراه فریدون، شیربیگی،نادرعراقی،افشین بابازاده و بهمن رضایی(مسولان وعوامل اجرایی) مسابقات بودند.

- باراندوز جنوبی به عنوان تیم اخلاق انتخاب و تندیس و لوح اهداء شد.       

-درمراسم اختتامیه از بهمن طالبی (پیشکسوت داوری کشتی و ممتاز ارومیه ای و کشور) و عزیز پرتوی(مربی و بازیکن سابق تیم ملی والیبال)، محمود محب(ملی پوش ارزنده والیبال در بازی های آسیایی تهران درسال 1353) رسول بنایی(مربی بین المللی تیم ملی دانش آموزان که اخیرا به مقام شایسته سوم نایل شدند) رامین مرادپور(مربی جوان و بین المللی والیبال ارومیه) با اهدای لوح تقدیر شد.

- لوح سپاس به خاطر عضویت و حضور میلاد عبادی پور ملی پوش ارزشمند والیبال ایران در المپیک 2016 ریو که از جوانان روستایی بخش مرکزی به جهان والیبال والگوی است برای والیبالیست های این منطقه به نیابت به پدرایشان که بادهستان روضه چای مقام سوم به عنوان مربی رسیده بود توسط بخشداربخش مرکزی مهندس ستوده فر اهداء شد.

- به تیم های اول تا سوم مدال، حکم قهرمانی، کاپ وتندیس به همراه جوایزی که از سوی کمیته اجرایی تهیه شده بود توسط مسئولان اهداء شد.              

- ازسوی دهیاری های بخش مرکزی از تلاش ها و زحمات برگزار کنندگان این مسابقات که با نحو شایسته ای برگزار شد با اهداء لوح سپاس به مهندس ستوده فر بخشدار بخش مرکزی قدردانی کردند.

- در روز پایانی مسابقات نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، عباس حسنخانی فرماندار ارومیه، ستوده فر(بخشدار مرکزی) صلاحلو(بخشدار نازلو) جهان(سرپرست بخشداری انزل) حسن بیگلو(مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان) حیدرعلی حسینی(رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی ) به همراه دیگر مسئولان و پیشکسوتان ورزش حضور داشتند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا