اخبار
کد خبر : 302 ۱۳۹۴/۰۵/۰۶   

مدیراني که چوب لای چرخ دولت می‌گذارند بايد كنار گذاشته شوند

استاندار آذربایجان غربی گفت: مدیران و کسانی که چوب لای چرخ دولت می‌گذارند در واقع با سیاست‌های کلی نظام مخالفند و باید با این افراد به شدت برخورد و کنار گذاشته شوند.

 به گزارش ناي قلم، قربانعلي سعادت ظهر امروز در دهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان که در سالن حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: سیاست‌های دولت تدبیر و امید تسهیل و رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال است.

وي با تاکید بر بررسی علل و رفع مشکلات واحدهای تولیدی در کوتاه‌ترین زمان، گفت: رفع موانع تولید و حل مشکلات واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال از مهم‌ترین سیاست‌های دولت تدبیر و امید است که ضروری است در این زمينه به صورت جدی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی گام برداریم.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به این موضوع که سیاست‌های دولت همان سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری است، ادامه داد: مدیران و کسانی که چوب لای چرخ دولت می‌گذارند در واقع با سیاست‌های کلی نظام مخالفند و باید با این افراد به شدت برخورد و کنار گذاشته شوند.

وی با بیان اینکه این کارگروه باید نقشی را ایفا کند که با مثبت نگری و پیدا کردن راه‌های منطقی و هموار کردن زمینه، نه تنها مشکلات واحدهای اجرایی حل شود بلکه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها نیز به وظایف خود عمل كنند.

سعادت با بیان اینکه واحدهایی که نقش اساسی دارند و با خروج از رکود آن‌ها برای تعداد زیادی از افراد زمینه اشتغال فراهم می‌شود، در اولویت هستند، افزود: نبود وثیقه، تسهیلات بانکی، پرداخت‌های مالیاتی، بیمه و مطالبات شرکت‌های خدمات رسان از جمله مشکلات این واحدها می‌باشد که باید مشکلات هر کدام بررسی و راهکارهای لازم ارائه شود.

سعادت با تاکید بر نقش بانک‌های استان در فراهم کردن زمینه لازم برای توسعه سرمایه گذاری در استان ادامه داد : با وجود مشکلات موجود ، با خروج طرح‌های مشکل دار از رکود و تامین بخشی از سرمایه در گردش این واحدها می‌توان فرصت اشتغال برای جوانان استان فراهم كرد.

در ادامه جلسه کهوریان معاون امور برنامه ریزی و اشتغال استاندار و اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی هر یک گزارشی از عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان ارائه كردند.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا