اخبار
کد خبر : 3018 ۱۳۹۵/۰۶/۰۹   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

دست عامل ایجاد مزاحمت در شبکه های اجتماعی در میاندوآب رو شد

رئیس پلیس فتای آذربایجان غربی گفت: دست عامل ایجاد مزاحمت در شبکه های اجتماعی در میاندوآب رو شد.

سرهنگ حسن کوره بلاغی در جمع خبرنگاران گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان میاندوآبی مبنی بر اینکه فرد یا افراد ناشناسی در یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر وی درج مطالب توهین آمیز علیه  وی و خدشه دار نمودن وجهه اجتماعی اش کرده اند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های تخصصی در فضای مجازی توسط تیم کارشناسی متهم شناسایی و با همکاری مقام قضایی در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ کوره بلاغی با بیان اینکه متهم در بازجویی های پلیس به بزه انتسابی معترف و انگیزه خود از این عمل مجرمانه را انتقام و خصومت شخصی از فرد شاکی بیان کرد گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس فتای آذربایجان غربی گفت: طبق ماده 18 قانون جرایم رایانه ای هرکس بوسیله سامانه های رایانه ای یا مخابرات اکاذیبی را منتشر کند افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می شود.

دپوي سيگار قاچاق در ماکو لو رفت

فرمانده انتظامي ماکو از کشف 600 هزار نخ سيگار خارجي قاچاق به ارزش يک و نيم ميليارد ريال خبر داد.

سرهنگ "محمد احمدي" در گفت و گویی گفت: در پي کسب خبري مبني بر دپوي کالاي قاچاق، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران دايره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي محل مورد نظر را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي در يک عمليات منسجم مورد بازرسي قرار دادند.

يرهنگ احمدي ادامه داد: در بازرسي از محل، 600 هزار نخ سيگار خارجي قاچاق در مارک هاي مختلف کشف شد؛ برابر اعلام کارشناسان امر ارزش ريالي کالاي مکشوفه يک و نيم ميليارد ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي ماکو در پايان با اشاره به اينکه در اين راستا يک متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضائي شد، خاطرنشان کرد: تشديد مبارزه با قاچاق کالا و تامين امنيت فعالان و سرمايه گذاران اقتصادي، محوري ترين برنامه نيروي انتظامي در سال 95 به شمار مي آيد و اين مهم در تحقق شعار "اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل" بسيار کارگشاست .

کشف 65 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در ماکو

نیروی انتظامی ماکو 65 هزار نخ سیگار خارجی را کشف و ضبط کرد.

این میزان سیگار خارجی قاچاق در یک انبار در حوالی شهر کشف 65 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در ماکوماکو کشف و ضبط شده است.

سرهنگ محمد احمدی گفت: ارزش ریالی سیگارهای قاچاق 350 میلیون ریال است.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ماکو در این راستا یک نفر متهم نیز دستگیر شده است.

نیروی انتظامی اعلام کرده، تشدید مبارزه با قاچاق کالا و تامین امنیت فعالان و سرمایه گذاران اقتصادی، محوری ترین برنامه نیروی انتظامی در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است. 

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا