اخبار
کد خبر : 3000 ۱۳۹۵/۰۶/۰۷   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر و کشف 8 کیلوگرم حشیش

فرمانده انتظامی شوط از انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر و کشف 8 کیلوگرم حشیش خبرداد.

سرهنگ حسن احمدی در جمع خبرنگاران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در قالب یک باند در شوط رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس محل فعالیت متهم شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی مورد بازرسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شوط با بیان اینکه در بازرسی از محل 8 کیلوگرم حشیش کشف شد افزود: در این راستا 2 نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شدند.

2 هزار لیتر سوخت قاچاق در سلماس کشف شد

فرمانده انتظامی سلماس گفت: 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در سلماس کشف شد.

سرهنگ حسین رمزی در جمع خبرنگاران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مواد سوختی در سلماس رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس محل مورد نظر شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی مورد بازرسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سلماس با اشاره به اینکه در بازرسی از محل 2 هزار لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع نفت سفید کشف شد تصریح کرد: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شد.

توقيف خودروي "وانت زامياد" با بيش از 46ميليون ريال خلافي

رئيس پليس راه استان از توقيف خودروي "وانت زامياد" با بيش از 46 ميليون ريال خلافي خبر داد.

ماموران پليس راه شهرستان "نقده" حين گشت زني در محور "نقده-پيرانشهر" يک دستگاه خودروي "وانت زامياد" را به علت ارتکاب تخلفات رانندگي متوقف کردند.

سرهنگ "عباس فرماني" رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي گفت: در استعلام صورت گرفته از سوابق خودرو مشخص شد که داراي مبلغ 46 ميليون و 200هزار ريال جريمه پرداخت نشده است؛ با روشن شدن اين امر خودرو به منظور پرداخت ديون دولتي و سير مراحل قانوني به پارکينگ منتقل شد.

سواري اپيروس با 208 کيلومتر سرعت متوقف شد

رئيس پليس راه استان از توقيف يک دستگاه سواري اپيروس كه با سرعت غيرمجاز 208 کيلومتر در محور ماکو - بازرگان در حركت بود خبر داد.

سرهنگ "عباس فرماني" گفت: روز گذشته تيم كنترل سرعت پاسگاه پليس راه ماکو، حين كنترل خودروهاي عبوري در محور ترانزيتي "ماکو - بازرگان" يک دستگاه سواري اپيروس كه با سرعت غيرمجاز 208 كيلومتر در حال حركت بود را مشاهده و بلافاصله آن را توقيف كردند.

وي با اشاره به اينکه برخورد با تخلفات حادثه ساز خط قرمز پليس راه است، گفت: به علت ارتكاب تخلفات حادثه ساز " تجاوز از سرعت و سبقت غيرمجاز " خودروي مذكور توقيف و 15 نمره منفي در سوابق گواهينامه راننده خاطي ثبت و پس از اعمال قانون خودرو روانه پاركينگ شد.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان با اشاره به اينکه سرعت مطمئنه لازمه ايمني جاده ها است و نبايد براي زودتر رسيدن به مقصد، حوادث جبران ناپذير را رقم زد، خاطرنشان كرد: هدف پليس از اعمال قانون اين است تا رانندگان با توجه بيشتر به قوانين و مقررات سهم خود را در تامين امنيت جاده ها ايفا کرده و با رعايت قوانين الگوهاي عملي مناسبي براي فرزندان خود در آينده باشند.

کشف لوازم خانگي قاچاق از يک انبار در بوکان

فرمانده انتظامي بوکان از کشف لوازم خانگي قاچاق به ارزش يک و نيم ميليارد ريال خبر داد.

سرهنگ "بهزاد بندريان" گفت: در پي کسب خبري مبني بر دپوي کالاي قاچاق در "بوکان"،رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران دايره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قرار گرفت.

اين مقام انتظامي افزود : با انجام اقدامات اطلاعاتي و نامحسوس محل مورد نظر شناسايي و پس از کسب مجوز قضائي مورد بازرسي قرار گرفت.

وي تصريح کرد : در بازرسي از محل، هشت هزار و 637 دستگاه لوازم خانگي کشف شد ؛ برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ريالي کالاهاي مکشوفه يک و نيم ميليارد ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي بوکان در پايان خاطرنشان کرد : در اين راستا يک متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتي تحويل مقامات قضائي شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا