Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 30 ۱۳۹۴/۰۳/۲۵   

مجلس باید حامی دولت باشد

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها گفت: مجلس شورای اسلامی باید حامی دولت و نه ساخته دولت باشد.

به گزارش نای قلم حجت الاسلام محسن رهامی عصر امروز در مراسم بزرگداشت سالگرد حماسه سیاسی انتخابات ۲۴ خرداد اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی باید مستقل و در عین حال ناظر بر عملکرد دولت باشد.

وی با بیان اینکه مطالباتمان را باید از طریق صندوق رای اخذ کنیم، افزود: ملت ایران حامی دولت هستند و خواسته خود را از طریق صندوق‌های رای اعلام می‌کنند همان طور که در سال 92 حماسه‌ای به یادماندنی خلق کردند.

رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان با اشاره به استراتژی اصلاح‌طلبان برای ورود به انتخابات مجلس تصریح کرد: اصلاح‌طلبان از تجربه تلخ انتخابات سال ۸۴ درس گرفته‌اند و سبب شد با استفاده از همین تجربه و ایجاد وحدت در میان اصلاح‌طلبان در انتخابات سال 92 موفقیت‌آمیز عمل کنیم.

وی با بیان اینکه با استفاده از تجربیات به دست آمده درصدد استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها براساس چارچوب‌های قانونی هستیم تا برای حضور در صحنه و بهبود شرایط استفاده کنیم، گفت: باید میان گروه‌های اصلاح‌طلب فضای وحدت، یکپارچگی و همدلی ایجاد شود و در این راه از مشورت‌ها و رهنمودهای بزرگان این جریان استفاده خواهیم کرد.

رهامی خاطرنشان کرد: استراتژی ما حمایت از دولت با حفظ نقد از عملکرد دولتمردان است از طرفی حمایت ما باید در مجلس شورای اسلامی خروجی داشته باشد به طوری که مجلسی از عقلا، پاکدستان و در طراز جمهوری اسلامی ایران تشکیل شود.

رهامی تاکید کرد: ایران منزلگه تمام ایرانیان است و برای اینکه مملکت خود را آباد کنیم باید دست در دست هم نهیم و مشکلات و شکست‌های سال‌های گذشته را ریشه یابی کنیم.

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در بخش دیگری از سخنان خود بر توسعه احزاب تاکید کرد و افزود: در کشورهای توسعه یافته برخی احزاب سابقه فعالیت چندین ساله دارند اما در ایران چنین نیست و در حال حاضر ما برای رسیدن به این هدف تلاش داریم و در حال نهادسازی هستیم تا به جای دخالت اشخاص و اراده فردی، اراده جمعی و احزاب را جایگزین کنیم.

رهامی با بیان اینکه فعالیت حزبی و تشکیلاتی برای اصلاح جامعه و نظام واجب است، اظهار کرد: احزاب باید توسعه پیدا کنند و باید مشخص شود که کدام حزب کدام برنامه را برای انتخابات ارائه داده است.

وی همچنین با توضیحاتی مبسوط از مشکل مدیریتی دولت گذشته متذکر شد: در 200 سال اخیر شاهد فروش بیت‌المال و اختلاس در سطحی که در دولت گذشته شاهدیم، وجود نداشته است.

مراسم بزرگداشت سالگرد حماسه سياسي انتخابات 24 خرداد عصر امروز با حضور مهندس سعادت استاندار آذربايجان غربي، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، مديران كل حوزه و دفتر سياسي و انتخابات استانداري، جمعي از مسئولان استاني و شهرستاني و همچنين فعالان ستاد انتخاباتي دكتر روحاني در آذربايجان غربي، در سالن اجتماعات شركت توزيع نيروي برق استان برگزار شد.


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا