اخبار
کد خبر : 2981 ۱۳۹۵/۰۶/۰۴   

اثرات مثبت اجرای طرح تحول نظام سلامت ملموس است

استاندار آذربایجان غربی گفت: اثرات اجرای طرح تحول نظام سلامت ملموس است و تردیدی نیست که کیفیت و کمیت خدمات درمانی نسبت به قبل از این طرح افزایش داشته است.

به گزارش نای قلم، قربانعلی سعادت امروز در بازدید سرزده از بخش دیالیز بیمارستان طالقانی ارومیه اظهار کرد: عملکرد بیمارستان ها در قبل و بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت تفاوت فاحشی دارد.

وی ادامه با اذعان به این نکته که بسیاری از مراکز درمانی از جمله بیمارستان طالقانی از قدمت بالایی برخوردار بوده و به لحاظ فیزیکی نامناسب است، افزود: در کنار تمام این تلاش ها، استان همچنان از کمبود تخت و کمبود فضاهای فیزیکی درمانی در رنج است هرچند رئیس دانشگاه علوم پزشکی و همکارانشان نهایت سعی و تلاش را انجام می دهند و ما نیز پیگیر این موارد هستیم.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه دولت اهتمام جدی در رفع مشکلات دارد، ادامه داد: با جود اهتمام دولت در رفع مشکلات بهداشتی و درمانی، نیازمند حمایت کافی و جدی مجلس از طرح تحول نظام سلامت که کام مردم و مددجویان با اجرای آن شیرین شده هستیم تا شاهد ارائه خدماتی شایسته مردم استان باشیم.

مقام عالی استان در بازدید از بخش دیالیز بیمارستان طالقانی در جریان کمبود فضا و دستگاه های دیالیز قرار گرفت.

گفتنی است در بخش همودیالیز مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی ارومیه با 50 تخت، بیش از 375 نفر از بیماران در چهار شیفت دیالیز می شوند و با توجه به افزایش تعداد بیماران و کمبود دستگاه های دیالیز در روزهای آتی شاهد راه اندازی شیفت پنجم دیالیز( از ساعت 2 بعد از نصف شب تا6 صبح) خواهیم بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا