اخبار
کد خبر : 2950 ۱۳۹۵/۰۶/۰۱   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

واژگونی پژو پارس 2 کشته و یک مجروح برجای گذاشت

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: واژگونی پژو پارس 2 کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ عباس فرمانی در جمع خبرنگاران گفت: در راستای کسب خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه پژو پارس در محور سلماس ـ خوی ماموران به همراه گروههای امدادی سریعا در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد بر اثر واژگونی پژو پارس  راننده و سرنشین خوردو بعلت شدت جراحات وارده فوت و یک نفر از سرنشینان مجروح شده بود که به کمک عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: بر اساس اعلام کارشناسان بی احتیاطی و تخطی از سرعت مطمئنه مهمترین دلیل بروز این حادثه دلخراش بوده است.

کشف یک کیلو و 720 گرم تریاک در میاندوآب

فرمانده انتظامی میاندوآب از کشف یک کیلو و 720 گرم تریاک در میاندوآب خبرداد.

سرهنگ حسن شیخ نژاد افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع موادمخدر در میاندو آب، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم شناسایی و در طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ شیخ نژاد ادامه داد: در بازرسی از محل یک کیلو و 720 گرم تریاک کشف شد و در این راستا یک نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب در ادامه از کشف 2 هزار و 730 ثوب البسه قاچاق در میاندوآب خبرداد وگفت: ماموران در حین کنترل خودروهای عبوری در محور میاندوآب- ملکان یک دستگاه خودروی پراید را به ظن حمل کالای قاچاق توقیف و مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: برابر کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد و 100 میلیون تومان برآورد شده است.

فرمانده انتظام میاندوآب افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی ، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

توقيف خودروي پرايد با بيش از 47 ميليون ريال خلافي

رئيس پليس راهور استان از توقيف خودروي پرايد با 47 ميليون و 700 هزار ريال خلافي خبر داد.

سرهنگ "علي سعيدي" گفت:ماموران پليس راهور شهرستان "ماکو" حين گشت زني در سطح شهرستان، يک دستگاه خودروي پرايد  را به علت ارتکاب تخلفات رانندگي متوقف کردند.

 وي افزود: در استعلام صورت گرفته از سوابق خودرو مشخص شد که داراي مبلغ 47 ميليون و 700 هزار ريال جريمه پرداخت نشده است؛ با روشن شدن اين امر خودرو به منظور پرداخت ديون دولتي و سير مراحل قانوني به پارکينگ منتقل شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا