Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2934 ۱۳۹۵/۰۵/۲۶   

شرکت توزیع نیروی برق گلستان قهرمان مسابقات سراسری والیبال وزارت نیرو

مسئول روابط عمومی انجمن والیبال وزارت نیرو گفت: توزیع نیروی برق گلستان قهرمان دهمین دوره مسابقات سراسری والیبال برادران وزارت نیرو شد.                   

به گزارش نای قلم، بهمن رضایی در گفت و گویی اظهار کرد: در این دوره که با حضور 15 تیم ازکارکنان صنعت آب و برق سراسر کشور به میزبانی شهر سنندج استان کردستان در چهار گروه به صورت دوره ای برگزار شد، نهایتا در دیدار فینال توزیع برق گلستان با غلبه بر آب و برق اصفهان مقام اول را احراز کرد و آب و برق کردستان پیروز دیدار رده بندی در برابر توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بود.       

وی افزود: در اختتامیه مسابقات به تیم های برتر کاپ، مدال، حکم قهرمانی و جوایز نقدی توسط مسئولان و مدیران ارشد استان کردستان و کمیته استانی و مهندس عوض پور رئیس انجمن والیبال وزارت نیرو اهداء شد.

به گفته رضایی در برگزاری هر چه مطلوب تر این دوره ادارات، ارگان ها و اداره کل ورزش و جوانان و هیئت والیبال وهیات پزشکی و دیگر نهادها همکاری خوب و صمیمانه ای با مسئولان و دست اندرکاران مسابقات داشتند.

مسئول روابط عمومی انجمن والیبال وزارت نیرو اضافه کرد: کاپ اخلاق به تیم توزیع برق آذربایجان غربی رسید.

این مسابقات پس ازانجام پنج روز رقابت و انجام 29 بازی به نحو شایسته ای به پایان رسید.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا