اخبار
کد خبر : 2930 ۱۳۹۵/۰۵/۲۶   

مشکلات تله‌کابین شرکت گردشگری هزاره غرب ارومیه بررسی شد

مشکلات تله‌کابین شرکت گردشگری هزاره غرب ارومیه با حضور نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری، سرمایه گذار خارجی شرکت هزاره غرب و مسئولان و کارشناسان سرمایه گذاری بررسی شد.

به گزارش نای قلم، مدیرکل و نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان در این نشست با اشاره به اهم اقدامات و پیگیری‌های معمول مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان، گفت: پیگیری و رفع مشکلات پیش‌روی این پروژه در دستگاه‌های اجرایی مرتبط استان، جزوتکالیف مصرح و قانونی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری است.

داود غفارپور در ادامه با اشاره به نام‌گذاری سال 95 به نام "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"، افزود: ارائه خدمات از سوی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان به سرمایه‌گذاران خارجی نه تنها وظیفه سازمانی بلکه وظیفه شرعی است، بنابراین منتظر همکاری و تعامل بیشتر مدیران این پروژه، جهت تسریع در انجام کارهای اجرایی آن هستیم.

عضو هیئت مدیره و سرمایه‌گذار خارجی شرکت گردشگری هزاره غرب ارومیه‌ نیز، ضمن ارائه گزارش کلی از اقدامات و نتیجه پیگیری‌های معمول در راستای رفع مشکلات شرکت و با ابراز تأسف از عملکرد مدیریت قبلی پروژه، مهمترین مشکل پیش‌روی این شرکت را مشکلات داخلی آن و عدم همکاری سهام‌داران در رفع برخی مشکلات از جمله عدم صدور کارت بازرگانی، ترخیص ماشین‌آلات و تجهیزات وارداتی و توقیف اموال پروژه در انبارهای عمومی گمرک ارومیه، عنوان نمود.

عبدالباقی عبداله عبدالرحمن واگذاری اراضی مورد نیاز طرح، معافیت حقوق ورودی ماشین‌آلات و تجهیزات، تأمین آب مورد نیاز و ایجاد سازه محافظ در محل تقاطع دکل‌های تله‌کابین را از دیگر مشکلات پروژه مزبور عنوان نموده و بر عزم جدی خویش برای پیگیری و رفع مشکلات یاد شده از مسیر دبیرخانه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان، تأکید نمود.

مدیرعامل شرکت گردشگری هزاره غرب ارومیه هم در این نشست در راستای پیگیری موانع و مشکلات پروژه، توضیحاتی را ارائه داد و به قرارداد شرکت مزبور با شرکت STM ترکیه و عدم اجرای تعهدات فی‌مابین در زمینه ساخت و ارائه قطعات و تجهیزات مورد نیاز، اشاره کرد.

مرادی از ارائه طرح مطالعاتی به شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان به‌منظور ایجاد سازه محافظ در محل تقاطع دکل های تله‌کابین با دکلهای انتقال برق توسط شرکت هزاره غرب، خبر داد.

در پایان، مقرر شد به منظور رفع چالش‌های موجود شرکت گردشگری هزاره غرب ارومیه، جلسه‌ای با حضور استاندار و رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان، مدیرکل و نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان و سرمایه‌گذار خارجی شرکت مزبور در هفته آتی برگزار شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا