اخبار
کد خبر : 2913 ۱۳۹۵/۰۵/۲۳   

مشکلات چغندرکاران و کارخانه های قند آذربایجان غربی رفع می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: مشکلات چغندرکاران و کارخانه های قند آذربایجان غربی رفع می شود.

به گزارش نای قلم، نادر صفرزاده در جلسه کمیسیون کشاورزی، صنایع غذایی، آب و محیط زیست اتاق بازرگانی ارومیه، بر لزوم رفع مشکلات چغندرکاران و کارخانه های قند استان تاکید و اظهار کرد: بر اساس تاکید استاندار در یک جلسه تخصصی با حضور مدیران ذیربط، مسائل و مشکلات چغندرکاران و کارخانه های قند استان بررسی و برای رفع این مشکلات تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز فضای سرمایه گذاری در کشور و استان مهیا شده است، افزود: باید از این فرصت در جهت رشد و توسعه سرمایه گذاری در استان استفاده کنیم.

صفرزاده ادامه داد: در ماه های گذشته رهبران و مقامات بسیاری از کشورها به ایران آمده اند و با ریاست محترم جمهور و مقام معظم رهبری نیز دیدارهایی داشته اند که این امر نشانگر علاقمندی کشورها برای برقراری مناسبات و سرمایه گذاری در کشور است فلذا لازم است در استان نیز برای گسترش روابط تجاری و جذب سرمایه گذاری برنامه ریزی اصولی داشته باشیم.

معاون استاندار در رابطه با توسعه صادرات محصولات تولیدی استان نیز اظهار کرد: امروز برای حضور و فروش محصولات تولیدی به ویژه محصولات کشاورزی و باغی استان در بازارهای خارجی باید به تقاضا و نوع خواسته و کشش بازار خارجی توجه کافی داشته باشیم و با ارتقای کیفیت و توسعه صنعت بسته بندی، زمینه را برای رونق صادرات در استان فراهم کنیم.

ضرورت مدرنیزه شدن بخش کشاورزی استان و توسعه صنایع مرتبط با آن، اصلاح الگوی کشت و توسعه سیستم های کشت گلخانه ای با هدف جذب و به کارگیری فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی از دیگر موارد مورد اشاره و تاکید معاون استاندار در این جلسه بود.

در این جلسه رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، جمعی از مدیران و تشکل های بخش کشاورزی استان نیز مسائل و مشکلات بخش های تولید و صادرات را بیان کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا