اخبار
کد خبر : 2898 ۱۳۹۵/۰۵/۱۹   

کانون با شمیم رضوی عطرآگین شد/ تقدیر از برگزیدگان جشنواره رضوی در ارومیه

برگزیدگان چهاردهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی روز دوشنبه طی آیینی توسط کاروان خادمان حرم رضوی در ارومیه تجلیل شدند.

به گزارش نای قلم، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در این آیین گفت: 112 اثر از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بر اساس فراخوان دبیرخانه این جشنواره که در هشت موضوع منتشر شده بود، به مرحله کشوری این مسابقات راه یافت.

جواد زاهدی افرود: داستان کوتاه، قصه گویی، نشریه نگاری، کاردستی، شعر سرایی، معرفی شخصیت، نقاشی و خوشنویسی از جمله بخشهای این جشنواره بود.

وی بیان کرد: در بخش نقاشی آثار آیشن باقرالموسوی به مربیگری شیرین باقرالموسوی در گروه سنی هفت تا 9 سال، ستایش پاشایی به مربیگری پروین خانجانی از ارومیه و سوما شیخ چوپانی به مربیگری سارا مجیدی از بوکان در گروه سنی 10 تا 12 سال به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

وی اظهار کرد: لیلا ابدالی مربی فرهنگی کانون خوی نیز رتبه سوم بخش معرفی شخصیت این جشنواره را به خود اختصاص داد.

زاهدی افزود: داوری بخش نقاشی این مسابقات را کوروش پارسانژاد، غزاله مرصوصی و معصومه فاضلی مقدس و بخش معرفی شخصیت را ملیحه باقری، فریبا حبیبی و مریم تاراسی بر عهده داشتند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی اضافه کرد: این جشنواره فرصتی ارزشمند برای شناسایی امام رضا(ع) برای کودکان و نوجوانان است.

در حاشیه این آیین معنوی که همراه با قصه گویی و شعر خوانی بود نمایشگاهی از آثار ارسالی کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی به چهاردهمین جشنواره رضوی کانون به نمایش گذاشته شد.

خادمان بارگاه رضوی (ع) در پایان مراسم با شیرینی و نبات های متبرک از میهمانان پذیرایی کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا