اخبار
کد خبر : 2891 ۱۳۹۵/۰۵/۱۸   

سه سال تلاش براي جدايي روحاني از حاميان

يك فعال سياسي گفت: محدوديت‌ها را مي‌دانيم و نمي‌خواهيم گفتار درماني شود اما يك بخش از مخالفان روحاني طي اين سه سال تلاش كردند روحاني را از حاميان شناسنامه‌دار خود جدا كنند.

به گزارش نای قلم، شهربانو اماني در گفت و گویی اظهار کرد: رقيب با استفاده از رسانه و منابع مالي بودجه عمومي به تخريب دولت مي‌پردازد و اين در حالي است كه اين بودجه را دولت در اختيار نهاد‌ها و رسانه‌هاي مخالف خود قرارمي دهد اما برای ناكارآمد كردن دولت كمر همت بسته‌اند.

وی افزود: يك تعداد از رانت تحريم و نعمت تحريم بهره بردند و شرايط سخت براي ملت بود و طبيعي است كه بايد از سياست‌هاي دولت جلوگيري كنند و نخواهند به پيشرفت و پيروزي و راه‌هاي موفقيت دست يابند.

وی تصريح كرد: سوال بزرگ مردم امروز اين است كه چرا آقاي روحاني و همفكرانش در دولت خود محدود هستند و دست به عصا راه مي‌روند، آقاي روحاني بايد به مسئولان دولت تكليف كنند كه گزارش‌ها و مستندات آماري هركدام از وزرا و مسئولان از عملكرد خود مستقيم ارائه شود.

وي معتقد است روحاني با مردم عهدي دارد و بهتر از همه مي‌داند كه مردم پيمان ابدي با كسي نبسته‌اند و كساني كه در اين سه سال نيز سعي كردند حلاوت و شيريني راي ۲۴ خرداد ۹۲ را به كام مردم با رفتارهاي ايذايي تلخ كنند، تلاش مي‌كنند شرايط را به ۳ سال گذشته برگردانند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا