اخبار
کد خبر : 2889 ۱۳۹۵/۰۵/۱۸   

قطعه هنرمندان در باغ رضوان ارومیه ایجاد می شود

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه گفت: با الحاق 90 هکتار زمین، قطعه هنرمندان در باغ رضوان ارومیه ایجاد می شود.

به گزارش نای قلم، امیر عباس عابدینی، با اشاره به توسعه باغ رضوان ارومیه، افزود:  فرآیند توسعه باغ رضوان ارومیه در مرحله اصلاح نقشه های زمین است و بعد از اصلاح و طی مراحل در ثبت اسناد به باغ رضوان ارومیه الحاق می شود .

وی با بیان اینکه مساحت باغ رضوان ارومیه  به میزان 54 هکتار است، خاطرنشان کرد: با توسعه باغ رضوان ارومیه به 90 هکتار، تا 100 سال آینده از نظر تامین قبر برای متوفیان تامین خواهیم بود .

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه با بیان اینکه  ماهیانه در حدود 300 نفر در باغ رضوان ارومیه دفن می شوند، تاکید کرد: با توجه به این مهم باغ رضوان ارومیه نیاز به توسعه دارد.

وی در ادامه با اشاره به کلنگ زنی فرهنگسرای شهدای گمنام در باغ رضوان ارومیه،  اعلام کرد: عملیات ساخت فرهنگسرای شهدای گمنام در باغ رضوان ارومیه به مساحت 700 متر مربع در دست اجرا است .

وی توسعه باغ رضوان ارومیه، توسعه فضای سبز آرامستان، ساخت حسینیه و ساماندهی قبور را از جمله برنامه های سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه عنوان کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا