اخبار
کد خبر : 2885 ۱۳۹۵/۰۵/۱۷   

انهدام 172 شبکه بزرگ اقتصادی در سال جاری

جانشین فرمانده انتظامی گفت: تعداد 172 شبکه بزرگ اقتصادی در چهار ماه نخست امسال شناسایی و متلاشی شده است.

به گزارش نای قلم، سردار سرتیب اسکندر مومنی امروز در جریان سفر به آذربایجان غربی و در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: انهدام باندها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه 65 هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در کشور کشف شده است، افزود: این مقدار کشفیات از نظر ارزش ریالی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 درصد افزایش یافته است.

به گفته مومنی پرونده های تشکیل شده بالای پنج هزار میلیارد ریال نیز نسبت به سال گذشته 85 درصد افزایش یافته است.

جانشین فرمانده انتظامی ناجا با اشاره به تشکیل سه قرارگاه مهم در نیروی انتظامی، تشریح کرد: در سال 95 سه قرارگاه مهم مبارزه با قاچاق کالا، قرارگاه مبارزه با سرقت و قرارگاه آموزش را برای بهبود وضعیت این نیرو راه اندازی کرده ایم.

مومنی راه‌اندازی قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا مبارزه با این پدیده شوم در جامعه و کمک به تولید داخلی دانست و افزود: حمایت از تولیدکنندگان در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل، مهمترین هدف برای راه‌اندازی این قرارگاه است.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور هدف از تشکیل قرارگاه سرقت در کشور را کاهش سرقت و آرامش جامعه در این زمینه دانست و افزود: سرقت یکی از مشکلات در کشور است که نیروی انتظامی برای مقابله با این جرم، برنامه‌های خوبی در دستور کار دارد.

وی به تشکیل قراررگاه آموزش در این نهاد نیز اشاره داشت و گفت: این قرارگاه برای بالا بردن آموزش نیروهای این نهاد در بحث رفتار اجتماعی، آموزش، توان نظامی و اخلاق مداری نیروها دایر شده است. 

مومنی با اشاره به اینکه امسال سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل از سوی فرمانده کل قوا و مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، بیان کرد: ما مبارزه با قاچاق را بر اساس شعار سال جدی تر از گذشته دنبال می کنیم.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور همچنین هدف از سفر به استان آذربایجان غربی را بررسی وضعیت امنیتی به خصوص در مرزهای این استان اعلام کرد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته خوشبختانه در همه شاخص ها امنیت استان بسیار خوب بوده است.

وی اظهار کرد: با توجه به مرزهای طولانی در کشور در مرزهای شرق و غرب، با همه نیروهای مسلح همکاری بسیار خوبی داریم که با این همکاری امنیت کامل برقرار شده است و تمامی حرکت ها را در مرزها با اشرافیت و اطلاعات کامل رصد می کنیم.

سردار مومنی گفت: در مرزها اگر خلاء هایی وجود داشته باشد، مسدود کرده و استحکامات و نیروها را تقویت خواهیم کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا