اخبار
کد خبر : 2876 ۱۳۹۵/۰۵/۱۶   

سفر تریلی سیار تئاتر کانون به آذربایجان‌غربی

تریلی سیار نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دومین دور از سفر خود به استان‌های کشور، با نمایش خیمه‌ای «مبارک» به آذربایجان‌غربی رسید.

 به گزارش نای قلم به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، تریلی سیار نمایش کانون در دومین دور از سفر تابستانی خود به استان‌های کشور، 16 مرداد با نمایش «مبارک» وارد استان شد.

بر همین اساس این تریلی روز یکشنبه 17 مرداد با دو اجرای صبح و بعد ازظهر در پارک جنگلی و پارک ملت شهرستان تکاب اجراهای نمایش خود را در استان آغاز می‌کند.

تریلی سیار نمایش کانون در ادامه برنامه خود صبح روز دوشنبه 18 مرداد در پارک شهرک فرهنگیان شاهین‌دژ و بعد از ظهر همان‌روز در پارک ساحلی بوکان حضور پیدا می‌کند.

مهاباد با دو اجرا صبح و بعد از ظهر به ترتیب در پارک دانشجو و پارک ملت، روستای زیوه و پارک تخم مرغی ارومیه و بخش سرو و پارک ساعت ارومیه مقصدهای بعدی این تریلی به ترتیب در روزهای 19، 20 و 21 مرداد است.

نمایش مبارک به کارگردانی میثم یوسفی است که محمدرضا مختاری، یاسر جباری، مصطفی مظفری، رعنا کوهوند و میثم یوسفی در آن ایفای نقش می‌کنند.

گفتنی است هدف از حرکت این تریلی به استان‌های مختلف کشور، ایجاد فضای شادی و نشاط در بین کودکان و نوجوانان و فرهنگ سازی بین آنان است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا