اخبار
کد خبر : 2869 ۱۳۹۵/۰۵/۱۵   

بیانیه سازمان حمایت از استعدادهای خلاق (سحا) در پی برگزاری مراسم یادبود استاد کیارستمی در ارومیه

منت خدای را که فرصتی داد تا به یاد آقای سینمای ایران، عباس کیارستمی ساعاتی را با نگاه آن عزیز سفرکرده همراه شویم.

به لطف خداوند منان، مراسم یادبود استاد، زیر درختان زیتون و در فضایی آکنده از عشق، امید و زندگی، در محل آمفی‌تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارومیه با حضور و استقبال گرم علاقمندان هنر و هنرمند فقید کشورمان برگزار شد.

وظیفه خود می‌دانیم قدردان لطف عزیزانی که ما را در برگزاری این مراسم مورد حمایت قرار دادند باشیم. بدین وسیله ضمن سپاسگزاری از دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی، واحد سمن‌های استانداری، روابط عمومی استانداری، همچنین مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاونت فرهنگی و واحد امور سینمایی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، روابط عمومی و واحد رایانه کانون، از حضور گرم هنرمندان گرانقدر ارومیه و علاقمندان و شرکت‌کنندگان در مراسم یاد بود استاد کیارستمی، کمال تشکر و قدردانی را داریم.

بی‌تردید حضور و استقبال چشمگیر همشهریان گرامی از این برنامه، علاوه بر جایگاه رفیع استاد، بیان‌گر میزان فرهنگ دوستی و هنر شناسی مردم فهیم ارومیه می‌باشد که سزاوار قدردانی و مباهات است.

همچنین از تمامی عزیزانی که در این مدت دست‌گیر سحا در اطلاع رسانی بوده‌اند اعم از سایت‌های خبری، خبرگزاری‌ها، کانال‌های تلگرامی، کتاب‌فروشی‌ها، کافه‌ها و محافل هنری و فرهنگی کمال قدردانی را داریم.

از این‌که برگزارکنندگان مراسم را دلگرم نمودید ممنونیم، حضور و حمایت‌تان را سپاس و امید که زین پس شاهد حرکت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی بیشتر و بهتری در شأن مردم بزرگوارمان باشیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا