Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2868 ۱۳۹۵/۰۵/۱۵   

تکمیل راه آهن مراغه- ارومیه؛ اصلی ترین مطالبه مردم استان

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر لزوم توجه ویژه دولت در جهت ارتقای شاخص های توسعه در آذربایجان غربی تاکید کرد.

به گزارش نای قلم، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در ششمین جلسه شورای اداری اظهار کرد: استان آذربایجان غربی در حوزه های مختلفی مثل بهداشت و درمان، اتمام پروژه های عمرانی از جمله راه آهن مراغه- ارومیه و وضعیت واحدهای تولیدی صنعتی، مشکل دارد فلذا از دولت انتظار می رود برای رفع این مسائل و مشکلات و تحقق مطالبات مردم آذربایجان غربی، راهکارهای لازم را اتخاد و اجرایی نماید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امام علی (ع) در خطاب به مالک اشتر نصایح و رهنمودهایی داشته‌اند مبنی بر اینکه «ارزش کارتان را بیشتر از واقعیت‌های موجود نشان ندهید»، اضافه کرد: در غیر این صورت نور حق و ارزش معنوی آن تا اندازه زیادی کاسته می‌شود.

این استاد دانشگاه و مدرس حوزه‌های علمیه استان بر لزوم ارائه آمارهای واقعی پیرامون عملکرد سازمان‌ها همچنین عدم ابراز ناراحتی از مراجعان و مشکلات مردم تاکید کرد و ادامه داد: باید اولیای الهی را در خدمت به مردم برای خودمان الگو قرار دهیم.

امام جمعه ارومیه برای تحقق یافتن وعده‌های رئیس جمهور در زمینه‌های گوناگون به ویژه حوزه بهداشت و درمان نیز تاکید کرد و بیان داشت: حوزه بهداشت و درمان در استان ما وضعیتی وخیمی دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اظهار اینکه در دیدار با نخبگان نیز رئیس جمهور پیرامون احداث و بهره‌برداری از راه‌آهن ارومیه وعده‌هایی را مطرح کرده‌اند، ادامه داد: پیگیری تکمیل راه آهن مراغه- ارومیه، جزو مطالبات مردم استان است و امیدواریم دولت در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد.

قریشی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی استان ما وضعیت نامطلوبی دارد، بیان داشت: رتبه ما در بین سایر استان‌های کشورمان 30 شده است، به طوری که سازمان فوق در مرکز استان حتی یک متر زمین تملیکی برای فعالیت ندارد، در ملک اوقافی و فرسوده مستقر شده است.

وی وضعیت بودجه و منابع مالی آن را نامناسب توصیف کرد و گفت: وضعیت، استحکامات و ابنیه آن به هیچ عنوان با سایر استان‌های کشورمان قابل مقایسه نیست به طوری که در استانی با این همه حساسیت، وجود قومیت‌ها و مذاهب مختلف نباید سازمان تبلیغات اسلامی از چنین وضعیتی برخوردار باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر لزوم تلاش برای تامین زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و ... در این استان تاکید کرد و بیان داشت: باید برای تقویت و ارتقای وحدت، همدلی و هم‌افزایی بین مردم استان گام برداشت، به ویژه اینکه با سه کشور نیز هم‌مرز هستیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا