اخبار
کد خبر : 2856 ۱۳۹۵/۰۵/۱۳   

بازدید نماینده مردم ارومیه از آبرسانی به روستای قره حسنلو روضه چای

نماینده مردم ارومیه درمجلس شورای اسلامی ازوضعیت  آبرسانی به روستای قره حسنلو روضه چای این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش نای قلم، نادرقاضی پور دراین بازدید ضمن بررسی مشکلات موجود درامرآبرسانی به این روستا، بر رفع سریع مشکلات وتامين آب شرب روستائیان تاکید کرد.

مدیر امورآب وفاضلاب روستایی ارومیه نیز دراین بازدید با بیان اینکه آب شرب روستای قره حسنلو از مجتمع سه روستایی جهتلو تامین می شود، اظهار داشت: با پیگیری و تلاش های شبانه روزی مجموعه آب و فاضلاب روستایی با انجام مراحل اخذ پروانه بهره برداری یک حلقه چاه جدید پشتیبان، احداث و تجهیز ایستگاه سر چاهی در سال گذشته نسبت به تامین آب آشامیدنی روستا اقدام شده است.

صابرخسروزاده احداث 1.5 کیلومتر خط انتقال، چهار کیلومتر شبکه توزیع و نیرورسانی را ازدیگر اقدامات صورت گرفته در این راستا اعلام کرد.

وی، اعتبار لازم برای اتمام این طرح را هفت میلیارد ریال اعلام و اظهارکرد: در صورت تصویب و تخصیص اعتبار مورد نیاز، در سال جاری آب شرب این روستا تامین و 388 خانوار با یک هزار و 231 نفرجمعیت از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

مدیرامورآب وفاضلاب روستایی شهرستان ارومیه در ادامه با اشاره به فعالیت های انجام گرفته در سطح روستاها جهت تامین آب شرب سالم و بهداشتی، از روستائیان خواست با رعایت الگوی مصرف، پرداخت به موقع آب بها و وصول مطالبات، شرکت آب وفاضلاب روستایی را در جهت نگهداری از تاسیسات آب شرب و خدمت رسانی هر چه بیشتر به روستائیان همراهی کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا