اخبار
کد خبر : 2848 ۱۳۹۵/۰۵/۱۱   

اصلاح طلبان موضع گيرى رسمى براى انتخابات شوراهاى شهر ندارند

رئیس شعبه آذربایجان غربی حزب ندای ایرانیان گفت: هيچگونه موضع گيرى رسمى و تشكيلاتى براى تعيين مصاديق و ورود به انتخابات شوراهاى شهر و روستا از طرف اصلاح طلبان صورت نگرفته است.

به گزارش نای قلم، افشین معینی صدر در گفت‌وگویی اظهار کرد: بدون شك و به لحاظ اهميت و گستردگى و همچنين تعدد كانديداهاى شوراها اصلاح طلبان استان همگام با كل كشور گام سوم را با يك ليست واحد و با تمام قدرت به عرصه ى نمايش خواهند گذاشت.

وی معتقد است، دولت باید به دور از مسائل حاشیه ای، ماه‌های باقی مانده از عمر دولت یازدهم را مصروف رونق اقتصادی و توسعه فضای کسب و کار در کشور کند.

معینی صدر در ادامه سخنان خود اظهار کرد: دولت بايد رويكرد اصلى خود را در تمام برنامه هاى كارى با پرداختن به موضوع كار در حوزه هاى اشتغال، سرمايه گذارى، رونق فضاى كسب و كار ( بطور عام در حوزه ى اقتصاد) متمركز کرده تا بتواند به پشتوانه ى حمايت هاى مردم و كاهش چالش هاى بين المللى در صدد تأمين مطالبات مشروع ملت باشد و در ديگر حوزه ها نيز بدور از پرداختن به هرگونه مسائل حاشيه اى و تنش را برنامه هاى كارى خود را با محوريت قانون به پيش ببرد.
او با اشاره به استفاده از پتانسیل و نیروی جوانان در استان های کشور تاکید کرد: جوانان در هر كشورى به عنوان نيروى انسانى از سرمايه هاى اصلى و مايه  قدرت و توان آن كشور محسوب مي‌شود، كشورى در مسير پيشرفت و توسعه موفق مي‌شود كه به بهترين شكل از نيرو و پتانسيل جوانان خويش در عرصه هاى مديريتى و اجرائى استفاده كند. اما متاسفانه در سايه ى بى تدبيرى مسئولان قبل با اتخاذ بخش نامه هاى دست و پاگير ادارى كه از دولت هاى نهم و دهم به إرث برده از ظرفيت و پتانسيل جوانان اصلاح طلب در مسئوليت هاى اجرايى استان بخوبى استفاده نشده است.
معینی صدر اضافه کرد: اتخاذ رويكرد جوانگرايانه در مسئوليت هاى اجرايى كشور براى پيشبرد سياست هاى دولت در استان امرى ضرورى به نظر مي رسد، بنابراین به سياست جوانگرايى بايد در كل كشور اهميت داده شده و پرداخته شود تا استانداران به تأسى از سياست هاى كلان كشور با اعتقاد راسخ انجام وظيفه کنند.
او درباره انسجام نمایندگان اصلاح طلب مجلس اظهار داشت: بدون در نظر گرفتن كميت وضع موجود مجلس يازدهم، خوشبختانه در انتخابات اخير عليرغم تنگ نظرى هاى صورت گرفته توسط برخى نهادهاى نظارتى و رد صلاحيت هاى گسترده، شاهد پيروزى جريان اصلاحات و حامى دولت در كشور بوديم، حال الزاما به موضوع انسجام اصلاح طلبان مجلس نمي توان به صورت حزبى و تشكيلاتى نظرى داد كه هم اكنون در فراكسيونى با عنوان اميد حضور دارند، چون چهره هاى ناشناخته و غير تشكيلاتى از كل كشور در ليست اميد عضو بودند كه با بليط اصلاح طلبان راهى بهارستان شده اند.

انتهای پیام/ 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا