Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2835 ۱۳۹۵/۰۵/۱۰   

آغاز اجرای طرح جمع آوری قلیان در ارومیه از هفته جاری

فرمانده انتظامی ارومیه از آغاز اجرای طرح جمع آوری قلیان از تفرجگاه‌ها و اماکن عمومی ارومیه طی هفته جاری خبر داد.

 به گزارش نای قلم، سرهنگ حسین صمدپور در گفت و گویی اظهار کرد: جمع آوری قلیان ها در قالب طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ارومیه اجرا می‌شود.

وی از کاهش 22 درصدی سرقت منزل، 33 درصدی مغازه، 14 درصدی احشام و 25 درصدی موتورسیکلت خبر داد و افزود: با توجه به اینکه همکاران نیروی انتظامی امسال به مسئله سرقت حساس‌تر شدند شاهد کاهش و مهار سرقت در شهر شدیم.

فرمانده انتظامی ارومیه با اشاره به درصد کشف به وقوع سرقت تصریح کرد: در سال گذشته درصد کشف به وقوع 62 درصد و امسال 77 درصد بوده که از لحاظ درصدی 24 درصد افزایش کشف را داشته است.

فرمانده انتظامی ارومیه افزود: در حوزه تصادفات فوتی درون شهری و برون شهری شاهد کاهش 37 درصدی بوده‌ایم.

صمدپور گفت: در چهار ماهه سال 95 به تعداد یک هزار و 536 مورد تصادف جرحی اتفاق افتاد تا با توجه به تعداد تصادفات یک هزار و 542 موردی سال گذشته، درصد کشته‌های تصادفات به 38 درصد برسد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اولویت‌های نیروی انتظامی مبارزه با فروشندگان، تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان، معتادان متجاهر و قاچاقچیان بوده است، در این زمینه طرح‌هایی شامل 12 طرح ارتقاء امنیت عمومی اجرا شده که نتیجه آن متلاشی شدن 15 باند توزیع‌کننده و دستگیری 3 هزار و 60 قاچاقچی بوده است.

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: امسال یک هزار و 600 معتاد متجاهر و کارتن خواب را که وجهه شهر را بر هم می‌زدند تحویل ماده 15 و 16 و مقامات قضایی شدند.

وی افزود: در چهار ماهه سال 95 مقدار 709 کیلو انواع موادمخدر در شهرستان ارومیه کشف شد در حالی که این مقدار در سال گذشته 329 کیلو بوده است.

صمدپور با اشاره به شعار سال رهبر انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اظهار داشت: در این باره در حوزه مبارزه با قاچاق کالا، 964 نفر قاچاقچی دستگیر و 15 هزار انواع داروی قاچاق و 14 هزار و 368 قرص انواع روان‌گردان در شهرستان کشف شد.

23 شبکه سارقان حرفه ای در ارومیه متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه گفت: 23 شبکه سارقان حرفه ای در چهار ماه امسال در ارومیه متلاشی و تعداد 750 نفر سارق نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده است.

سرقت 14 گانه در این شهرستان در چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به این که کاهش این میزان سرقت یک حرکت جهادی شبانه روزی توسط ماموران انتظامی این شهرستان بود، افزود: میانگین کاهش سرقت در کشور 2 درصد است که این میزان در شهرستان ارومیه به 9 درصد رسیده و این امر نشان دهنده تلاش همه جانبه نیروی انتظامی و مشارکت مردم است.

صمدپور اضافه کرد: 77 درصد سرقتهای اتفاق افتاده در این شهرستان کشف شده که این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 24 درصد از نظر کشف افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: امسال در شهرستان ارومیه سرقت منزل 23 درصد، سرقت مغازه 33 درصد، سرقت احشام 14 درصد و سرقت موتور سیکلت نیز 23 درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه گفت: در جرائم خشن که امنیت روانی جامعه را به خطر می اندازد، سرقت مسلحانه، راه زنی و آدم ربایی صفر بوده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا