Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 283 ۱۳۹۴/۰۵/۰۴   

بهسازی محور گردشگری شهید کاظمی در بوکان آغاز شد

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از آغاز اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در جاده بوکان- شهید کاظمی به طول 2 کیلومتر و 500 متر خبر داد.   

به گزارش نای قلم، خلیل محبت خواه ظهر امروز در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از جاده های شهرستان بوکان اظهار کرد: جاده گردشگری بوکان به سد شهید کاظمی  که به علت تردد غیرمجاز ناوگان حمل و نقل بار تخریب شده ایمن سازی می شود.

وی با اعلام اینکه 23 کیلومتر از این محور در حوزه استحفاظی آذربایجان غربی قرار دارد، گفت: 20 کیلومتر و 500 متر از محور بوکان- سد شهید کاظمی در سالهای گذشته بهسازی و آسفالت شده و علمیات راهداری در مابقی محور شروع می شود.

محبت خواه به بهره مندی مردم 36 روستا از راه مناسب با اجرای این عملیات راهداری اشاره کرد و افزود:: با توجه به اینکه این راه فرعی در مسیر تفرجگاه سد شهید کاظمی قرار دارد باید با تردد غیرمجاز ناوگان حمل و نقل بار برخورد قانونی صورت گیرد.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی همچنین نسبت به تسریع در اجرای طرح های بهسازی و آسفالت راههای روستایی منطقه قول مساعد داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در سفر یک روزه خود به استان آذربایجان غربی از مراحل احداث راه آهن نقده- ارومیه و پروژه ملی احداث کنارگذر شهربوکان بازدید کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا