اخبار
کد خبر : 2823 ۱۳۹۵/۰۵/۰۸   

افزایش سهمیه استخدامی آموزش و پرورش آذربایجان غربی در سال جاری

مدير كل آموزش و پرورش آذربايجان غربي گفت: ٣٧٠ نفر از سهميه ١٠ هزار نفری استخدام آموزش و پرورش سهميه استان آذربایجان غربی است.

به گزارش نای قلم، فريدون سيدمصطفوي در گفت و گویی اظهار کرد: این استان از نظر تعداد نیروی انسانی جزو سه استان آخر کشور بود.

وی افزود: طی سفر وزیر به استان که امسال صورت گرفت با افزایش سهمیه استخدامی استان موافقت شد.

سید مصطفوی با اشاره به اخلاق مداری و خلاقیت به عنوان دو شاخصه مهم کار در این نهاد، اظهار کرد: آموزش و پرورش نیازمند افرادی پایبند به ارزش های انقلابی بوده و نیروهای غیر انقلابی در این نهاد جایگاهی ندارند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: خلاقیت در این مجموعه از ضروریات بوده و باید کارکنان همه به این مساله اهتمام داشته باشند تا بتوان مسایل موجود را با بهترین راهکارها در اسرع زمان حل و رفع کرد.

وی بیان کرد: ارتقای کیفی فعالیت های این نهاد همچنان به مانند قبل در دستور کار بوده و در این زمینه از هیچ اقدامی دریغ نمی کنیم.

سید مصطفوی افزود: بانک اطلاعات فرهنگیان نیز که در حال تکمیل و به روز رسانی بوده گامی در راستای تسریع در تصمیم گیریهای آتی است.

وی اظهار کرد: آموزش مستمر مديران مدارس امسال در دستور كار قرار دارد و مجمع ٦٠ نفري مديران مدارس نیز تشكيل شده است كه هر سه ماه يك بار جلساتي با آنها برگزار می شود.

سید مصطفوی با بیان اینکه آموزش و پرورش بر روي برخي شاخص های مهم در استان تأثير مستقيم داشت افزود: در حوزه سواد آموزي این مجموعه توانست ماموريت خود را بهتر از برنامه هاي پيش بيني شده پیش ببرد.

وی اظهار کرد: امسال نيز پيش بيني می شود دو برابر برنامه پيش بيني شده در اين حوزه عمل شود.

سید مصطفوی در توصیف فعالیت های انجام شده در بخش سخت افزاري و عمرانی نیز گفت: در سال های اخیر آموزش و پرورش توانست ساختماني را كه تقريبا از رده كاربري خارج شده بود را احيا و به عنوان موزه مدرسه ثبت و مورد بهره برداری دوباره قرار دهد.

وی اظهار کرد: خانه انصاری ارومیه نیز در حال بازسازي است و خانه هنرمندان فرهنگی در آن محل مستقر شده است.

سید مصطفوی راه اندازی بیمار سرای فرهنگیان و مجتمع رفاهی فرهنگيان را نیز جزو اقدامات مهم اداره کل در زمینه ارائه خدمات به فرهنگیان استان عنوان کرد.

وی اظهار کرد: مجتمع رفاهی و فرهنگیان با 170 میلیارد ریال اعتبار که از طریق صندوق ذخیره فرهنگیان تامین شده  نیز در حال ساخت است.

وی اضافه کرد: سالن آمفي تئاتر مجلل ٤٠٠ نفره و هتل چهار ستاره براي مجموعه آموزش و پرورش بخش ديگري از اين پروژه است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا