اخبار
کد خبر : 2810 ۱۳۹۵/۰۵/۰۵   

فرصت حضور و ظهور به جوانان داده شود

معاون امور استان های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: عمده ترین فعالیت ها و جهت گیری ها باید برای جذب هر چه بیشتر جوانان باشد و فرصت حضور و ظهور به جوانانی داده شود که حافظ ارزش ها و آرمان های انقلاب هستند.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی، معاون امور استان های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در نشست فصلی ائمه جمعه استان آذربایجان غربی که در دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: امروزه در شرایطی هستیم که دستگاه های جاسوسی و اطلاعاتی برخی از کشورها در مرزهای ساحلی کشورهای همسایه، برخی از جوانان را برای نفوذ و اشغال کرسی‌های مدیریتی آموزش می‌دهند که تنها راهکار برای مقابله با این معضل فضا سازی فرهنگی، انقلابی و ارزشی است.

وی با بیان اینکه فضاسازی فرهنگی، میدان را از دست دشمنان می گیرد تصریح کرد: ائمه جمعه در این زمینه نقش مهمی برعهده دارند و در این راستا روابط ائمه جمعه با قشر جوان باید تقویت شود.

به گفته معاون امور استان های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در راستای تحقق رهنمودهای رهبری، موضوع سخنرانی جوانان در خطبه های نماز جمعه به صورت جدی ابلاغ شده است، امیدواریم با رایزنی های انجام شده با دفاتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها شاهد حضور دانشجویان انقلابی در خطبه های نماز جمعه و ارائه تحلیل و نظراتشان باشیم.

وی گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب «نماز جمعه را قرارگاه فرهنگی و امام جمعه را فرماندهی قرارگاه معرفی می کنند» مدال ارزشمندی است و رسالت را صد چندان می کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا