اخبار
کد خبر : 2808 ۱۳۹۵/۰۵/۰۴   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

دستگيري سارقان حرفه اي با 48 فقره سرقت در اروميه

رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري سارقان حرفه اي محتويات خودرو با 48 فقره سرقت خبر داد .

سرهنگ غني زاده اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت محتويات خودرو در اروميه ، رسيدگي به موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت. 

 وي افزود : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي، موفق شدند سارقان را شناسايي کنند، در استعلام هاي صورت گرفته مشخص شد که متهمان از سارقان حرفه اي و سابقه دار هستند. 

 اين مقام انتظامي ادامه داد: پس از شناسايي مخفيگاه متهمان ، ماموران به صورت نامحسوس، آنها را تحت نظر قرار داده و موفق شدند شب گذشته دو نفر را حين سرقت دستگير کنند. 

 غني زاده بيان داشت : متهمان در بازجويي هاي پليسي به 48 فقره سرقت محتويات خودرو در شهرستان اعتراف کردند ؛ در بازرسي از مخفيگاه متهمان نيز مقداري از اموال مسروقه از قبيل تلفن همراه ، لب تاپ ،  البسه ، مدارک، ضبط پخش ، هارد ديسک و... به ارزش تقريبي 450 ميليون ريال کشف شد.

 رئيس پليس آگاهي استان در پايان خاطرنشان کرد : متهمان پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني ، تحويل مقامات قضائي شدند.

5 کشته و 2 مجروح نتیجه انحراف به چپ پژو 405

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: انحراف به چپ پژو 5 کشته و 2 مجروح بر جای گذاشت.

سرهنگ عباس فرمانی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: شب گذشته ماموران پلیس راه پیرانشهر از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 از وقوع یک فقره تصادف در محور پیرانشهر- نقده مطلع و به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد این تصادف مابین دو دستگاه خودروی پژو 405 و ال 90 رخ داده است.

وی ادامه داد: در این حادثه، راننده و 4 نفر سرنشین پژو405 به علت جراحت شدید در دم فوت  و راننده و 2 نفر از سرنشینان ال 90 نیز به علت مصدومیت به عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس فرماندهی انتظامی اذربایجان غربی در خاتمه خاطر نشان کرد: کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه را سبقت و انحراف به چپ از سوس راننده پژو اعلام کردند.

سارق حرفه ای محتوای خودرو در ارومیه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه گفت: سارق حرفه ای محتوای خودرو در ارومیه دستگیر شد.

سرهنگ حسین صمدپور افزود: در پی چندین فقره سرقت از داخل خودرو در این شهرستان رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق شدند سارق را شناسایی کنند و در استعلام انجام شده مشخص شد که متهم از سارقان حرفه ای و دارای سابقه سرقت است.

وی اظهار کرد: ماموران آگاهی شهرستان ارومیه پس از شناسایی مخفیگاه سارق او را به طور نامحسوس زیر نظر گرفته و شب گذشته در حین سرقت از داخل خودرو دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه گفت: متهم در بازجویی های پلیسی به 21 فقره سرقت از محتویات خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ صمدپور افزود: در این رابطه یک نفر سارق دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا