اخبار
کد خبر : 2791 ۱۳۹۵/۰۵/۰۲   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

عامل اخاذی از افراد در فضای مجازی در ارومیه دستگیر شد

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با به دست آوردن عکس ها و تصاویر خصوصی از وی در فضای مجازی قصد اخاذی از او را دارد بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ حسن کوره بلاغی در گفت و گویی اظهار کرد: با بررسی های تخصصی در فضای مجازی توسط تیم کارشناسی متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم در بازجویی های پلیسی به بزه انتسابی معترف و انگیزه خود را سودجویی و سوءاستفاده از کاربران عنوان کرد، افزود: نامبرده پس از تشکی پرونده مقدماتی جهت سیر مراح بعدی تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی به شهروندان توصیه کرد به هیچ وجه به افراد غریبه در اینترنت اعتماد نکنند و همچنین عکس ها و فیم های شخصی و خصوصی خود را در اینترنت منتشر و آن را در اختیار دیگران قرار ندهند.

5 کشته و 2 مجروح نتيجه انحراف به چپ پژو 405

انحراف به چپ پژو 405 و برخورد آن با خودرو ال 90 در محور پيرانشهر - نقده ، 5 کشته و 2 مصدوم برجاي گذاشت .

سرهنگ "عباس فرماني" در گفت و گویی اظهار داشت: شب گذشته ماموران پليس راه شهرستان "پيرانشهر" از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 از وقوع يک فقره تصادف در محور پيرانشهر- نقده مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

اين مقام انتظامي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد اين تصادف مابين دو دستگاه خودروي پژو 405 و ال 90 رخ داده است.

وي ادامه داد: در اين حادثه، راننده و 4 نفر سرنشين پژو 405 به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده و 2 نفر از سرنشينان ال 90 نيز به علت مصدوميت به عوامل امدادي به بيمارستان منتقل شدند.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي در خاتمه خاطرنشان کرد: کارشناسان پليس راه، علت اين حادثه را سبقت و انحراف به چپ از سوي راننده پژو 405 اعلام کردند.

76 کیلوگرم انواع موادمخدر طی تیرماه در سلماس کشف شد

فرمانده انتظامی سلماس از کشف 76 کیلوگرم انواع موادمخدر در این شهرستان طی تیر ماه خبر داد.

سرهنگ حسین رمزی گفت: در این مدت 36 نفر توزیع کننده مواد و قاچاقچی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند.

وی با اعلام اینکه 6 دستگاه خودرو هم از قاچاقچیان توقیف شده است، افزود: با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان 2 مزرعه کشت شاهدانه نیز در بخش کوهسار این شهرستان شناسایی و امحا شد.

کشف بیش از 2000 لیتر سوخت قاچاق در خوی

فرمانده انتظامی خوی از کشف 2 هزار و 300 لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

اسفندیار احمدی اظهار داشت: مأموران انتظامی خوی در بازرسی از خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری سایپا مشکوک شده و اقدام به توقیف این خودرو کردند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از این خودرو مقدار 2 هزار و 300 لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید را کشف و ضبط کرده و در این رابطه دو نفر متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوی خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی این شهرستان در این رابطه دو نفر متهم را دستگیر و یک دستگاه خودرو را توقیف و متهم را به مقر پلیس این شهرستان منتقل کردند.

وی ادامه داد: متهمان پس از سیر مراحل قانونی در مقر پلیس برای سیر مراحل بعدی به مقامات قضائی این شهرستان تحویل داده شدند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا