اخبار
کد خبر : 2789 ۱۳۹۵/۰۵/۰۲   

ضرورت اخذ استعلام مالكيت اراضي براي ارائه خدمات زيربنايي

فرمانده يگان حفاظت سازمان ملي زمين و مسكن در آذربايجان غربي گفت: شركت هاي خدمات رسان قبل از ارائه خدمات به اراضي قولنامه اي بايد استعلام تاييد مالكيت زمين را جهت جلوگيري از سوء استفاده سودجويان از اداره كل راه و شهرسازي استان دريافت كنند.

به گزارش نای قلم، سرهنگ بهارعلي پورعلي در جلسه هماهنگي برنامه هاي اجرايي يگان حفاظت سازمان ملي زمين و مسكن در استان در اين خصوص اظهار كرد: مطالبه مستندات در مورد صحت مالكيت و استعلام تأييد مالكيت قبل از ارائه خدمات زيربنايي به كاهش ساخت و سازهاي غيرمجاز كمك مي كند.

وی بر احترام به حقوق مردم و رعايت حقوق شهروندي تاكيد كرد و افزود: لازم است تبليغات محيطي در مناطقي كه احتمال تصرفات غيرقانوني وجود دارد، گسترش يابد.

فرمانده يگان حفاظت سازمان ملي زمين و مسكن در آذربايجان غربي با بيان اينكه راههاي پيشگيري از تصرفات غيرقانوني بايد در رسانه ها به ويژه رسانه ملي آموزش همگاني داد شود، گفت: عملكرد يگان حفاظت سازمان ملي زمين و مسكن در آذربايجان غربي به مخاطبان به شكل دوره اي ارائه خواهد شد.

جلسه هماهنگي برنامه هاي اجرايي يگان حفاظت سازمان ملي زمين و مسكن در استان با محوريت ساماندهي تبليغات كاري و اطلاع رساني به مردم با حضور مدير املاك و حقوقي اداره كل راه و شهرسازي استان، فرمانده يگان حفاظت سازمان ملي زمين و مسكن در آذربايجان غربي، رئيس اداره روابط عمومي راه و شهرسازي و جمعي از مسئولان اين اداره كل برگزار شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا